Ga naar inhoud

rare fotomap Zoektocht gestaakt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Extensie *sav wordt vooral gebruikt voor het saven van game-levels.\nHet mapje heeft de extensie .sav? Een map heeft dacht ik nooit een extensie...; een bestand natuurlijk wel. Kan het een map zijn die bij een fotoprogramma hoort dat op de PC staat...? of van een programma dat bij de fotocamera hoort?\nAls je rechtsklikt op de \"map\" wat staat er dan in de eigenschappen en hoeveel kb/Mb/Gb is die map?\n\nMaak eens een kopie (van die Costa Rica.sav) en haal daarvan de extensie *sav eens weg en maak er eens *jpeg van en kijk wat er dan gebeurt...\nKijk eens of je erin kan kijken met bijv. Isobuster...
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;471267]Extensie *sav wordt vooral gebruikt voor het saven van game-levels.\r\nHet mapje heeft de extensie .sav? Een map heeft dacht ik nooit een extensie...; een bestand natuurlijk wel. Kan het een map zijn die bij een fotoprogramma hoort dat op de PC staat...? of van een programma dat bij de fotocamera hoort?\r\nAls je rechtsklikt op de \"map\" wat staat er dan in de eigenschappen en hoeveel kb/Mb/Gb is die map?\r\n\r\nMaak eens een kopie (van die Costa Rica.sav) en haal daarvan de extensie *sav eens weg en maak er eens *jpeg van en kijk wat er dan gebeurt...\r\nKijk eens of je erin kan kijken met bijv. Isobuster...[/QUOTE]\r\n\r\nBij de fotoos die wel als jpg staan opgeslagen staat als cameramodel SP500UZ . Google-en leert me dan dat het om een Olympus gaat.\r\nDe extensie veranderen in jpg werkt niet, blijft niet te openen. \r\nEr staan 2 opgeslagen files van een spelletje dat Ghost heet van Oberon. Misschien dat iemand dit spel kent en dan een link kan leggen met die foto\'s? Dat het dus geen echte fotoos zijn maar van een spel?\r\nIk roep maar wat want ik weet het ook niet meer.......\r\nBen nu aan het zoeken naar software voor de Olympus.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;471372]De bestandsgrootte is ook zo ontzettend weinig... als het al een foto is, is ie van te slechte kwaliteit om af te drukken....[/QUOTE]\r\n\r\nIk stop met zoeken dan is het gewoon een verkeerde opslag geweest. Misschien heeft ze een foto uit die vakantie ingevoegd in het spelletje..............\r\n\r\nBedankt allemaal voor het meedenken!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...