Ga naar inhoud

Chase zelf maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mensen,\r\n\r\nik ben nu voor het eerst op dit forum en ben hier via google terecht gekomen maargoed, wat ik wil is het volgende :\r\n\r\nik wil zelf graag een pc kast gaan maken maar ik zou bij god niet weten hoe ik dit moet doen. ik heb zon beetje heel google afgezocht naar een goeie tutorial of tips maar kom er niet uit.\r\n\r\nzou iemand me kunnen vertellen waar ik die wel kan vinden of iemand die me zelf kan helpen met hoe ik het moet doen enz. en waar ik op moet letten enz.\r\n\r\ngroeten Skinny
Link naar reactie
[quote=ivopatty;470731]Ik heb eigenlijk nog nooit een PC van hout gezien, maar het lijkt me wel eens leuk om te zien.\n\nverder lijkt het me wel verstandig om alles hoe dan ook goed af te sluiten. en iig het houd goed te schuren mocht je het zo gaan doen. Stof en splinters zijn niet een ventilator en pc\'s beste vriend.[/quote]\n\nMe dunkt dat je eerst de kast bouwt, afwerkt, schuurt, lakt en pas daarna eens de onderdelen erin gaat stoppen... Stof en splinters lijkt me dus niet echt een risico...
Link naar reactie
jah dat is mijn bedoel ook eerst alleen de kast maken maar waar vind ik dingen zoal hoe je het moet maken met ventilatoren in de kast enz. en raden jullie niet iets anders aan van materiaal soort. en is er ergens een tutorial hoe je een kast moet maken enz.\r\n\r\nen wat doe ik tegen brandveiligheid... eigenlijk alles zon beetje want heb nog nooit een kast gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...