Ga naar inhoud

Slecht wlan bereik 2de router plaatsen


Aanbevolen berichten

Ik heb heel slecht wlan bereik in mijn woonkamer, daarom wil ik een extra router bij plaatsen. Ik heb een smc router die ik wil verbinden met een 3com router. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet werkend. Wie weet hoe het percies moet? Ps. Ik heb van geen van beide de boekjes meer! De 3com is een officeconnect router met wlan en de smc is er een van 2 jaar oud ook met wlan. Er wordt alleen wlan gebruikt de lan poorten zijn ongebruikt. Ik had een kabel van een lan poort van de smc in de cable poort van de 3com geprikt,\n\nLees even onderaan voor het nieuwe probleem
Link naar reactie
plug de LAN-kabel in de de LAN1 van beide routers\nstel het DHCP-bereik van router 1 in bv 192.169.2.1-192.169.2.199\nschakel in router 2 de DHCP-server uit\ngeef router 2 een vast IP buiten het bereik van de DHCP bv 192.169.2.201\nje moet van beide routers wel de beveiliging apart instellen
Link naar reactie
  • 2 weken later...
bedankt allemaal het is deels gelukt,\nbij de ene router kan ik geen verbinding krijgen en dat probleem heb ik ergens anders ook. Ik klik op de router bij draadloze verbindingen en moet de sleutel invoeren, dat gebeurd daarna gaat hij over op netwerk adres verkrijgen en daarna springt hij weer op beschikbaar? Wat doe ik verkeerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...