Ga naar inhoud

WiFi-signaal versterken op camping


Aanbevolen berichten

Een collega van mij heeft een stacaravan op een camping met WiFi.\n\nAls hij met zijn laptop buiten zit heeft hij prima verbinding, als hij binnen zit slechte of geen verbinding.\n\nVolgens mij kan hij dan het best een buitenantenne gebruiken, die hij richt op het accesspoint van de camping.\n\nIk zoek eigenlijk een gemakkelijke oplossing voor hem, want de camping is zo\'n 150km van hier en hij is zelf iemand van \"plug and play\" \n\nZelf zou ik kiezen voor een router met een externe buitenantenne welke als WDS-repeater werkt.\nDan ben je met de laptop binnen en buiten flexibel.\nMaar ja 150km is dan wel een beetje aan de verre kant.\n\nIk heb ook nog een andere oplossing gevonden, maar dan ben je een stuk beperkter ; [url=http://www.2com.nl/0,77,WifiStick.html?PHPSESSID=f09c4ce0ccba3561aa25467c9cd7dd51\n]KLIK[/url]\nHeeft iemand ervaring met deze oplossing?\nEn mag 20dBm?\n\nOf zijn er betere mogelijkheden?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...