Ga naar inhoud

SITECOM WL-160 instellen op bridge


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben helaas niet zo goed met computers en heb nieuwe router gekocht(wl-160 sitecom) en heb al een zyxel P-2602R-D1A. Ik wil nu graag draadloos internetten en heb alles al aangelosten en de lampjes van de routers branden allemaal dus dat zit wel goed, ik kan nu alleen niet op internet. Er komt dan te staan \'\'beperkte verbinding of geen verbinding\'\'. Ik heb al met telfort gebeld, maar die snap ik niet, omdat ze het hebben over bridgen en allemaal codes en verder wisten zij ook niet hoe ik dat op de sitecom moest instellen. Ik vraag me af of iemand dat hier weet. Je zou me er echt heel erg mee helpen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
De WL-160 als bridge instellen doe je als volgt :\r\n\r\neerst resetten router (de Sitecom die je als bridge wilt gebruiken),\r\ndan koppelen aan een PC die geen contact heeft met Internet, eerst router (Sitecom) starten en dan PC\r\nin IE intikken adres 192.168.0.1 .\r\nvervolgens ding een andere naam geven, WPA sleutel toewijzen en een wachtwoord\r\nessentiele truc is dan DHCP op \"client\" zetten (dan is het geen router meer, maar een bridge\r\nalles saven en uitzetten, stroom er af\r\nnetwerk opbouwen (in de Sitecom IN en UIT kabels op LAN-poorten, NIET WAN !\r\ndan inschakelen : router, bridge (de Sitecom), de PC\r\n\r\nSucces,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...