Ga naar inhoud

Zoek een computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zoek een Laptop/Notebook computer voor mijn opleiding en er zitten behoorlijke eisen aan die moeilijk te vinden zijn kan iemand mij mischien helpen?\r\n\r\nConfiguratie:\r\nProcessor: Intel Core 2 Duo 2,2 Ghz (type P8400) of hoger\r\nWerkgeheugen: 4GB\r\nHarde schijf: 320GB\r\nDVD/CD: DVD/CD-Rom DL brander\r\nScherm: 17 inch\r\nNetwerk/Inet: WLAN/Wireless G 54Mbps (802.22 b/g)+ 100Mbps LAN\r\nVideo: ATI of NVIDIA grafische/video chipset\r\nAudio: 1x headphone ou + 1x microphone in\r\nSoftware: Windows XP en/of Windows Vista\r\nDe rest kan ik wel apart kopen bv. \r\nNero 7\r\nAntivirus\r\nJammer dat ik de software niet illegaal kan downloaden want daar wordt op school streng op gelet.\r\n\r\nAls één van jullie het leuk vind om te kijken heel graag.\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Code_Red;465230]\r\nJammer dat ik de software niet illegaal kan downloaden want daar wordt op school streng op gelet.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nvoor sommige software (in ieder geval microsoft) zijn er goedkope studenten versie\'s\r\ndie kunnen wel gewoon alles, vraag er eens naar op school.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...