Ga naar inhoud

Brand proggies zien brander niet en zien lege dvd's voor vol aan?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, \n\nvanavond was ik al de halve avond aan het branden, totdat ineens dvdSanta niet meer wou branden, \nHij zag lege dvd\'s als vol aan, andere dvd geprobeerd, maar hetzelfde probleem. \nIneens merkte ik op dat hij mijn recorder alleen maar als [B]ÿÿÿÿÿÿÿÿ ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ ÿÿÿÿ[/B] zag. \n\nToen heb ik het met Nero geprobeerd.. Nero kon alleen een virituele vinden. \n\nwat kan dit zijn?? \n\nIk heb een Acer Aspire 7730G \n\nGr DOGGzz\n\n[b]Edit[/b]\n\nin Everest Ultimate zie ik ineens dit staan \n\n[i]Veld Waarde\nEigenschappen Optische Stations \nApparaatbeschrijving TSSTcorp CDDVDW TS-L633A\nFirmware revisie ÿÿÿÿ\nRegiocode Geen\nResterende gebruikerswijzigingen 5\nResterende Verkoperswijzigingen 4\n \nOndersteunde harddisktypes \nBD-ROM Niet ondersteund\nBD-R Niet ondersteund\nBD-RE Niet ondersteund\nHD DVD-ROM Niet ondersteund\nHD DVD-R Niet ondersteund\nHD DVD-RW Niet ondersteund\nDVD-ROM Niet ondersteund\nDVD+R9 Dual Layer Niet ondersteund\nDVD+R Niet ondersteund\nDVD+RW Niet ondersteund\nDVD-R9 Dual Layer Niet ondersteund\nDVD-R Niet ondersteund\nDVD-RW Niet ondersteund\nDVD-RAM Niet ondersteund\nCD-ROM Niet ondersteund\nCD-R Niet ondersteund\nCD-RW Niet ondersteund\n \nOptische drive functies \nBuffer Underrun Protection Niet ondersteund\nC2 Error Pointers Niet ondersteund\nCD+G Niet ondersteund\nCD-Text Niet ondersteund\nHybrid Disc Niet ondersteund\nJustLink Niet ondersteund\nLabelFlash Niet ondersteund\nLayer-Jump Recording Niet ondersteund\nLightScribe Niet ondersteund\nMount Rainier Niet ondersteund\nSMART Niet ondersteund\nCSS Niet ondersteund\nCPRM Niet ondersteund\nAACS Niet ondersteund\nVCPS Niet ondersteund\nBD CPS Niet ondersteund\n[/i]\n\nhoe kan ie ineens alles uitgeschakeld hebben? \nen hoe zet ik dat weer aan?
Link naar reactie
[QUOTE=rderuiter;463462]waarschijnlijk is jedrive kapot,heb ik is gehad met een harde shijf bleek kapot,of misschien moet je is de connectie kabels checken?[/QUOTE]\r\n\r\nzo ineens? \r\nvan de ene op de andere minuut? \r\ndat kan toch niet? \r\nmaar dat zou betekenen dat ik dus me laptop moet open schroeven?
Link naar reactie
Hoe zou iets anders stuk kunnen gaan? met eerst een melding \"ik ga stuk\" o.i.d.?:confused:\r\n\r\nControlleer idd eerst de aansluiting, herinstalleer de chipsetdrivers.\r\n[url]http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm[/url]\r\nProbeer nog dit progje ook nog maar denkelijk is de brander gewoon overleden.
Link naar reactie
dat zou zonde zijn van een 4 maand oude brander :P \nik heb hem net weer even aan de praat gehad een DL gebrand \nmaar toen wou ik weer een dvd branden en weer deed ie raar \n\nzou het dan toch echt niet aan windows kunnen liggen? \n\nVista 32bit home premium .. ik kan toch gewoon een xp versie erbij op gooien en die xp naderhand weer verwijderen? \n\nen verder las ik dat er een verborgen partitie moet zijn waar alle drivers op staan?\nhoe kan je die zien/vinden
Link naar reactie
Als er garantie opzit ga dat dan claimen, als het de ene keer wel doet en dan weer niet zit het hoogstwaarschijnlijk gewoon in de electronica van dat ding.\r\n\r\nKijk in de logboeken waar het probleem misschien zit, eventvwr in start, zoeken intrommelen, wat XP er nu weer mee te maken heeft ontgaat mij, Vista is vrijwel hetzelfde met leukere API\'s.
Link naar reactie
na veel geklooi en geprobeer.. ben ik eindelijk achter wat het is :idea:\n\nhet zijn de dvd\'s :$:rolleyes:8-)\n\nniet te geloven dat het die freakin\'g K dvd\'s zijn \nheb dr s een aantal achter mekaar geprobeerd en ineens 2 wel.. toen weer paar niet.. ineens 1 weer wel.. \n\nalle dvd\'s op lappie van maat geprobeerd\nblijkt dat de helft gewoon niet werkt :O \n\n\n@Lange Pier \n\nwat ik met die XP bedoelde was om te kijken of mijn vista niet helemaal compleet in de war was ;p \nmaja misschien heb de volgende er iets aan ;)\n\nin ieder geval bedankt allemaal voor de hulp :D\n\nGr DOGGzz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...