Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=reintje;497605]Dat er paddo liefhebbers zijn weet ik en hoorde ook onlangs dat de hoed van de vliegenzwam hallucinerend is...[/quote]\nEven voor de goede orde, het gaat dan alleen om het rode vlies, zonder wit(te stippen), en zelfs dan is de dodelijke dosis niet veel meer dan de werkzame dosis. Het is dan ook geen paddenstoel om zomaar mee te experimenteren. Ik schrijf dit maar even, voordat een 1 of andere malloot denkt \'he leuk, toch eens proberen\' Doe maar niet!!!
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=Anacho;497672]Dan is het waarschijnlijk deze\n[URL]http://www.atoptics.co.uk/halo/cza.htm[/URL]\nPrecies het tegenovergestelde effect, lage zon en rond het zenith, de kleuren ook andersom.[/QUOTE]\nVeel klopt ja, alleen die duidelijke \"smile\" ontbreekt. En bij Reintjes foto is de reflectie alleen op wolken, terwijl daar de reflectie (breking) ook op niet zichtbare deeltjes plaatsvindt.\nMaar het komt het dichtstbij, zeker als Reintje bijna recht omhoog (in het zenith) heeft moeten fotograferen, want dat is tenslotte een Circum[B]zenith[/B]al arc :cool:
Link naar reactie
[quote=reintje;497726]Tjee.... gevaarlijk rijden zeg.... (Wel een gedurfd plaatje trouwens)[/quote]\nZolang je zo\'n foto níet maakt met je telefoon maar met een echte camera kan de politie je niet bekeuren. Anders ben je de (drie letters, rijmt op sul, pul en flauwekul). [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon10.gif[/IMG]\nMaar er zit hier aardig wat talent![IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon14.gif[/IMG]
Link naar reactie
Niet erg voor de lens, maar wel voor licht-sensor er achter, want daar wordt het beeld van de zon door de lens op geprojecteerd.\r\n\r\nDit soort opnamen (vooral op het midden van een zomerdag) doe ik heel snel zonder de zon lang op één punt in de afbeelding te laten. Sta je te twijfelen, dan kan je camera na een tijdje gaan roken.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;497731]\"Gedurfd\" slaat meer op dat de directe zon funest schijnt :mrgreen: te zijn voor de lens.... (van ik wed een telefoon...)[/QUOTE]\n\nYep, onderweg altijd de telefoon paraat :)\nMisschien is het slim om de fotocamera eens mee te nemen want de kwaliteit van de telefoon schiet nogal vaak tekort....:(\nPs. wat betreft de foto\'s van de telefoon: wel een handig formaat om hier te plaatsen :p
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;497786]Grotere foto\'s is toch ook te doen ?[/QUOTE]\r\n\r\nJa weet ik maar dat is bij mij typisch weer een gevalletje \"liever lui dan moe\";)\r\nGebruik trouwens [URL=\"http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/download-image-resizer.php\"][B]vso image resizer[/B][/URL] maar toch bedankt voor de tip erik (Y)
Link naar reactie
Nou kom op erik... Jij vindt het misschien helemaal niet leuk, maar ik wed het merendeel van de Nederlanders wel. En wat iedereen doet met dat Kerstgevoel (religieus of sfeer) moet ie zelf maar weten.. jij ook natuurlijk.\nJaren heb ik geen Kerst (kunnen) vieren en toen het eenmaal kon heb ik het zo vreselijk uitbundig en kitchserig gedaan, dat ik er zelf wel om kon lachen......\n\nLeuk trouwens die foto hj1!
Link naar reactie
[quote=reintje;498869]Nou kom op erik... Jij vindt het misschien helemaal niet leuk, maar ik wed het merendeel van de Nederlanders wel. En wat iedereen doet met dat Kerstgevoel (religieus of sfeer) moet ie zelf maar weten.. jij ook natuurlijk.\nJaren heb ik geen Kerst (kunnen) vieren en toen het eenmaal kon heb ik het zo vreselijk uitbundig en kitchserig gedaan, dat ik er zelf wel om kon lachen......\n\nLeuk trouwens die foto hj1![/quote]\n\nDito hier. Jarenlang niks aan Kerstmis gedaan. Toen een keer een miniboompje gekocht, later een mini kerststalletje en nu heb ik de kerstboom van mijn overleden moeder. Het heeft toch wel iets, hoor.
Link naar reactie
Je hoort mij niet zeggen dat de Kersttijd niet leuk is of kan zijn, maar zoals veel dingen, de overdaad van starten in [I]november[/I] verziekt het voor mij voor als het de Kersttijd er werkelijk is.\n\n\"Wat wil jij voor Sinterklaas ?\" .... \"Geen Kerstmis\"\n\nEn, als ik nu al de kaarsjes aanzet, dan verspil ik alles wat ik aan energiebesparing door het jaar heb weten te halen :|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...