Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Die eerste foto is een goed voorbeeld van de vliegenzwam (Amanita muscaria), maar die tweede lichter gekleurde ken ik niet\n(Hmm, alsof ik er zoveel meer ken... :rolleyes: )\n\n[QUOTE=Anacho;496722]\nGokje, heet dat een Bloemkoolzwam?;)[/QUOTE]\n\nDit kwam ik na lang zoeken wel tegen:\n[url]http://www.biosurvey.ou.edu/okwild/misc/gempuff.html[/url]\n[I]Lycoperdon perlatum[/I] ofwel [I]Gewone stuifzwam[/I] dus ?\n\nNou om te vieren dan... \nIk pas voor de Vliegenzwam, doe mij maar een bakkie gestoofde stuifzwam (^)
Link naar reactie
Die eerste foto is een goed voorbeeld van de vliegenzwam (Amanita muscaria), maar die tweede lichter gekleurde ken ik niet\n(Hmm, alsof ik er zoveel meer ken... :rolleyes: )\n\n[QUOTE=Anacho;496722]\nGokje, heet dat een Bloemkoolzwam?;)[/QUOTE]\n\nDit kwam ik na lang zoeken wel tegen:\n[url]http://www.biosurvey.ou.edu/okwild/misc/gempuff.html[/url]\n[I]Lycoperdon perlatum[/I] ofwel [I]Gewone stuifzwam[/I] dus ?\n\n[B]Edit:[/B] Geen stuifzwam, geen Lycoperdon perlatum dus, maar een die nacht ontsproten jonge giftige Vliegenzwam.....
Link naar reactie
[quote=reintje;496796]Ik ben even gaan zoeken in een Paddenstoelenzoeker die ik van usenet heb gehaald... \'k denk dat de witte paddestoel gewoon een vliegenzwam in wording is... kijk maar naar deze foto uit de gids:\n\n[ATTACH]14721[/ATTACH]\n\n\n(Zal dat jong ook even volgen ;))[/quote]\nIk had al zo\'n vermoeden(ook even gezocht), vandaar dat ik zo graag een\n\'opvolgfoto\' wilde zien.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;496796]Ik ben even gaan zoeken in een Paddenstoelenzoeker die ik van usenet heb gehaald... \'k denk dat de witte paddestoel gewoon een vliegenzwam in wording is... kijk maar naar deze foto uit de gids:[/QUOTE]\r\nJullie hebben gelijk :| ....\r\nPotver.... Geen wonder dat ik zo\'n moeite had een vergelijk te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...