Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Anacho;494569]Je moet de boodschapper niet afschieten, als íe jouw onwelgevallig nieuws brengt, als je even had gelezen, wist je dat het hier om een onderzoek gaat dat is opgesteld in opdracht van BiZa, en geen onderzoek van de VK:confused:[/quote]\nben je nu zo naief . :rolleyes:\nals de boodschapper niet zo partijdig was ok , maar het is gewoon een linkse k*t krant .
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Over ‘de‘boodschapper’ leerde ik (ruim 60 jaar geleden): \n\"sometimes one lights a candle; thereby scaring others\n(just sitting there cursing the darkness) out of their wits “..\n\nOfwel: \"nooit je hoofd boven het maaiveld uitsteken, \nwant ánders.. !!\" (achterbakse \'íngrepen\' of \'toeval\' ?)\n\nedit: p.s. tegenwoordig spreekt men ook van \'klokkenluider\'...
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;494569]Je moet de boodschapper niet afschieten, als íe jouw onwelgevallig nieuws brengt, als je even had gelezen, wist je dat het hier om een onderzoek gaat dat is opgesteld in opdracht van BiZa, en geen onderzoek van de VK:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nWare het niet dat BiZa door de keuze van de onderzoekers reeds bij voorbaat de uitkomst van het onderzoek kon voorspellen. Twee van hen hadden bij een eerder,ander onderzoek al dezelfde \'conclusie\' getrokken en BiZa wist dus hoe zij tegenover P.V.V./Wilders stonden. [URL=\"http://www.telegraaf.nl/binnenland/5236664/__Wilders__Ter_Horst_doet_het_erom__.html\"]http://www.telegraaf.nl/binnenland/5236664/__Wilders__Ter_Horst_doet_het_erom__.html[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;495037]Mooi !! Vraagje (je reed toch die kant op) .\"en enig spoor van de legendarische \'pot met goud\' ?\"[/QUOTE]\r\n\r\nJazeker! Ik was onderweg naar huis en toen ik thuis kwam stonden mijn \'schatten\' van kindertjes (en natuurlijk mijn vrouw ;) ) op me te wachten. Dat is onbetaalbaar toch? \r\nOkay, tot zover het zoetsappige gedeelte van de avond......\r\n\r\n[QUOTE=erikdenhouter;495078]Inderdaad mooi hj1, vooral zo scherp op het eind van de weg geplaatst :cool:[/QUOTE]\r\n\r\nEn dat tijdens het rijden.....:cool:
Link naar reactie
Beter kan je de precieze plaats van die boog met woorden niet verklaren. (Y)\n\nTrouwens, als je iets eerder of later had gefotografeerd, was de plaats waar die boog op de weg terecht komt ook verschoven, want de boog heeft een vaste grootte (ongeveer 42 graden). Het reist met je mee.\n\n(Als je als kijker je kijkrichting richt op het centrum van de boog (wat altijd onder de horizon ligt), en je trekt een denkbeeldige lijn van dat centrum, door het hoofd van de kijker naar achter de kijker, dan staat daar de zon)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...