Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Autovrije dag in Rotterdam, maar.... Dat hoorde ik gisteren al groots aangekondigd.\r\nLeuk, waarom niet, maar vanochtend kwam ineens de tekst er bij dat het alleen om het centrum van de stad gaat. Nou ja, minder leuk, maar toch nog iets.\r\n\r\nIk lopend er naar toe, en zag onderweg overal maar auto\'s rijden, en steeds meer auto\'s naar mate ik dichter bij het centrum kwam.\r\nEenmaal in het centrum (althans wat ik denk dat toch echt het centrum is), was het vol met auto\'s :confused:, en ik begon gewoon te giegelen, want ik had nu toch sterk het idee dat al die auto\'s haastig op zoek waren naar \"de autovrije zondag\" :D\r\n\r\nUiteindelijk vond ik één afzetting, en die sloot een deel van de Coolsingel af, van 13:00 tot 19:00. En de vele trams en bussen die normaal op dat stukje rijden, konden dat niet.\r\nDus er was eigenlijk nog meer sprake van een OV vrij gebied. Zeker toen ik zag dat twee auto\'s vriendelijk aan een verkeersregelaar vroegen of ze er toch door mochten, en zonder veel mokken het hek geopend werd....\r\n\r\nLullige vertoning :mrgreen:
Link naar reactie
Je hoef niet paranoïde te zijn om op je hoede te wezen...+o(\n\nVandaag zag ik overigens volgens mij de Google-streetview auto...\nWitte auto met over de motorkap in de lengte \"kerst\"verlichting :mrgreen: en een roterende bult bovenop het dak.... Reed erg langzaam en kriskras door het dorp.... Voordat ik er erg in had was ie weer afgeslagen een andere weg in en realiseerde me toen dat het mogelijk de Google-auto was...\nBest wel bijzonder als dat zo is..., want ik woon in een dorp in Groningen en streetview is alleen nog maar van de grote steden beschikbaar... Zal ook nog wel een paar jaar duren voordat alles is geinventariseerd....
Link naar reactie
Google streetview auto\'s zijn duidelijk herkenbaar, hier in A\'dam zie je ze wel vaker.\nDie hebben trouwens een statief op het dak met daar bovenop de camera\n[URL=\"http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=streetview+car&gbv=2&aq=0&oq=streetview\"]zie hier(Klik)[/URL], maar er zijn vast wel andere bedrijven die dit doen, dus misschien heb je er daar een van gezien.
Link naar reactie
Wordt dacht ik ook door allerlei mapmakers gebruikt (GPS systemen).\n\nMaar dit is eng.....\n[QUOTE=Anacho;486736]Lees en huiver!\n[URL]http://www.security.nl/artikel/30960/1/EU_wil_abnormaal_gedrag_op_web_en_straat_monitoren.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeed[/URL][/QUOTE]\nToch heb ik ook weer geen enkele journalist gehoord over de plotselinge invoering van[I] vier vingerafdrukken[/I] op een nieuw paspoort.\nDie ontwikkeling is echt een giga stabje...\n\nVroeger kon je nog naar je vernieuwde paspoort kijken, en zien dat jij dat eventueel niet bent, maar op geen enkele manier is het nog voor de \"eigenaar\" van het paspoort te controleren of die vier vingerafdrukken in de chip, of in de centrale database, ook werkelijk de vingerafdrukken zijn die jij op die scanner gelegd hebt. :o Geen enkele verificatie, behalve als je misschien in Verweggistan te horen krijgt dat PLOTS.... jou vingerafdrukken niet overeenkomen met de database, of die in je paspoort-chip.
Link naar reactie
Handige Billie...\nAls je updates haalt van MS wordt gelijk even gekeken of je nog meer van MS op je PC hebt... Goedbeschouwd is dat echt inbreuk op privacy...\n\n\n\nVanmorgen wou de PC niet opstarten. Ik heb gelukkig altijd nog wel een laptop of reserve Pceetje achter de hand, maar lastig is het wel...\nDe aan/uit knop reageerde niet. Heb de stekkers allemaal aangedrukt en in het stopcontact omgewisseld en toen deed ie het gelukkig...\nMisschien was het een incidentje, maar ik denk dat ie na 9 jaar (en enkele upgrades) het nu toch gaat begeven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...