Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Voel me schuldig.......Ik heb een meeuw doodgereden.......Hij (of zij) stond midden op de weg op het industrieterrein en normaalgesproken vliegen die beesten wel op tijd weg maar ik zag net net op het laatste moment dat deze mank liep......Nou ja, één klein lichtpuntje: hij (of zij) heeft niet geleden want hij was volledig plat, niet zo gek met een totale massa van 40 ton.....Jullie kunnen natuurlijk wel begrijpen dat dit me zeer veel doet (liar)
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;484150]Simpel als je het eenmaal begrijpt hè ? ;)[/quote]\n\nIk meen me te herinneren dat het Rijk vorig jaar heeft geregeld dat huishoudens die hiervoor in aanmerking kwamen een meevaller van € 50,-- konden krijgen op hun Energieverbruik. Veel gemeenten hebben er toen voor gekozen om dat te toen door middel van verstrekken van spaarlampen.... \nZo was de actie meen ik...\nDus de gemeenten maken nu een goede beurt met centen die je toch al toekwamen...
Link naar reactie
[quote=hj1;484181]Voel me schuldig.......Ik heb een meeuw doodgereden.......Hij (of zij) stond midden op de weg op het industrieterrein en normaalgesproken vliegen die beesten wel op tijd weg maar ik zag net net op het laatste moment dat deze mank liep......Nou ja, één klein lichtpuntje: hij (of zij) heeft niet geleden want hij was volledig plat, niet zo gek met een totale massa van 40 ton.....Jullie kunnen natuurlijk wel begrijpen dat dit me zeer veel doet (liar)[/quote]Vast die depri meeuw van Guust Flater geweest(of z\'n vriendinnetje-v.d. meeuw dan)\n[ATTACH]14568[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;484372]Zo zeg,is het nog maar net 7 uur,is er al weer een Rotterdammer uit z\'n bed gevallen\r\nIk moet er nog in :D[/QUOTE]\r\nNou, ik ben nooit mens van de warmte geweest, en ben de laatste tijd zo veel van het koele deel van de dag gaan houden, dat ik als consequentie regelmatig vroeg op moet staan.\r\n\r\nIs tot nu toe echt iets van deze zomer :cool:
Link naar reactie
Een half verstaande heeft een dubbel woord nodig.;)\r\n\r\nGa nu even naar mijn eigen gezeik luisteren.:p\r\n\r\nHeb nu een leuk, nou ja leuk, klusje, alle computers van een stichting schoonmaken, hard en softwarematig, wat een ouwe meuk wordt er nog gebruikt, pffff.:(\r\n\r\nWeet alleen niet hoeveel, weten ze zelf niet eens.:confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...