Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Ik vlieg regelmatig met Bing Maps en Google Earth over Urk :D\nEn nu je ook nog YouTube filmpjes via Google Earth kunt bekijken kom ik mijn huis bijna niet meer uit\nWat ik wel regelmatig doe,is zwaaien richting Urk,als we over de dijk naar Enkhuizen rijden alleen zwaait er nooit iemand terug :(\n \n[img]http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a85eb95dfaab/4a85eb95d663b-Urk.jpg[/img]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;480810]\r\nWat ik wel regelmatig doe,is zwaaien richting Urk,als we over de dijk naar Enkhuizen rijden alleen zwaait er nooit iemand terug :([/QUOTE]\r\n\r\nNou dat is vreemd want de mensen hier zijn zó vriendelijk :p\r\nIk beloof dat ik zal zwaaien als ik je zie rijden! \r\nDeze krijg je alvast.....;)\r\n\r\n[IMG]http://berkenbomen.punt.nl/upload/stickman-zwaaien.gif[/IMG]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;480810]\r\nWat ik wel regelmatig doe,is zwaaien richting Urk,als we over de dijk naar Enkhuizen rijden alleen zwaait er nooit iemand terug :([/QUOTE]\r\n\r\nNou dat is vreemd want de mensen hier zijn zó vriendelijk :p\r\nIk beloof dat ik zal zwaaien als ik je zie rijden! \r\nDeze krijg je alvast.....;)\r\n\r\n[IMG]http://www.dezevensprongbeverwijk.nl/db/WAS4a4c6303253d9/zwaaien.JPG[/IMG]
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;481947]volgens de buien radar gaat het nu wel heel langzaam nederland naar binnen[/QUOTE]\r\nStel je er [B]niet overal[/B] veel van voor:\r\n[ATTACH]14535[/ATTACH]\r\nVolgens dit plaatje heeft Rotterdam de lading al gehad, maar meer dan een ruit half gevuld met druppels heb ik niet gezien.\r\nGeen klap onweer gehoord.\r\n\r\nWel lekker 21,8 C nu :)\r\n\r\nVolgens dit Europese plaatje hebben we hier (in R\'dam dus) zelfs zojuist de hel gekregen, maar dat moeten jullie maar met een korrel zout nemen.\r\n[ATTACH]14536[/ATTACH] [ATTACH]14537[/ATTACH]\r\n\r\n(Let op! Genoemde ervaringen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst van de rest van het land :D )
Link naar reactie
Gisteren had de muis van de laptop kuren...\nAls we naar links gingen met de muis, ging ie op het scherm naar rechts .... Raar is dat... je hersenen passen zich wonderwel aan en daar was toch goed mee te werken, maar zo hoort het niet natuurlijk.\nRechtsklik en linksklik werkte naar behoren.\nMBAM gedraait (Misschien een grapjas op MSN bij de kids geweest?), Systeemherstel en muissoftware gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.., maar \'t probleem ging niet over.\nDan maar een andere muis proberen en kijken waar het probleem nu werkelijk zit.. bij de muis of de laptop.\nDie muis werkt uitstekend..., conclusie... muis kaduuk...\nZegt kiddo dat ze hem van de trap heeft laten vallen... tja... als ik dat geweten had was het probleem sneller gevonden...\nMaar goed dat de laptop niet is gevallen...
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;482124]Aangeleerde strategie van de muis om de kat te ontlopen ?\n\nIk denk dat wanneer je hem openmaakt best wel iets ziet zitten wat de lichtstraal veranderd heeft. Kan zelfs het hele printje zijn waar de LED of LASER op gemonteerd zit, of dat een spiegeltje (of stukje plastic dat als spiegeltje dienst doet) los is geraakt[/quote]\n\nGoed idee.... Is nu toch kapot, dus erger kan het zeker niet worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...