Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Gisteren een dagje Rotterdam gedaan. Tjonge, tjonge...\nOm 7 uur van huis vertrokken en om 10.30 uur aangekomen op het CS. Had gelijk de neiging om terug te reizen en naar Adam of Den Haag te gaan. Wat een deprimerende puinzooi is het daar zeg. Niet uitnodigend voor toeristen. Ze zijn druk doende met aanpassen van het Stationgebied en we (dochter en ik) voelden ons daar behoorlijk ingesloten... Veel hoogbouw, veel hekwerk, veel lege, gesloten winkels... Bluhhhhhhhh.\nToch maar even doorgezet en op zoek gegaan naar de tram. Daar kun je nog terecht met je strippenkaart... Lijn 7 genomen naar de Euromast even naar boven geweest voor wat sightseeing en toen te voet naar de Erasmusbrug voor een toertocht naar de haven met Spido.\nPrachtig.... daarvan hebben we wel genoten.\nTerugreis was een ramp, want er was een wisselstoring ten gevolge van blikseminslag. Om half 6 vertrokken uit Rotterdam, toen het ook net begon te regenen en onweren. Normaliter zouden we om 21.00 uur thuis zijn geweest, maar nu ploften kiddo en ik om middernacht 12 uur uitgeblust op een stoel... 3 uur vertraging en een grote chaos in Utrecht. We hadden nog de mazzel dat er vanuit Groningen nog een bus reed naar ons dorp.\nNou ja.. een saaie dag is het in ieder geval niet geweest...\n\n[ATTACH]14447[/ATTACH]\n\nRotterdam vanaf de Euromast met in het midden het passagierschip van de Holland-Amrika lijn De Rotterdam.\n\n[ATTACH]14448[/ATTACH]
Link naar reactie
Vandaag 10:49\n[ATTACH]14449[/ATTACH]\n\nNou Reintje, vandaag was ik dus waar jij gisteren was :p\n\nEcht niet de mooiste compositie, maar omdat ik je reisverhaaltje las moest deze er even tussen, en ook maar even ter ere van het schip op de achtergrond, wat vandaag een paar uurtjes in Rotterdam op bezoek is, de Queen Elizabeth 2 (QE2). Om 5 uur vertrekt ze weer.\n\nEn op de voorgrond de boot (het turquoise-blauwe bootje....) van Spido.\n\nDe foto is genomen vanaf de railing van de Erasmusbrug (links).\n\nLeuk hè, dat Centraal Station zo omgespit ? Je kan je kont niet keren hier in de binnenstad :confused:.\n\n\n( Oh, en tramlijn 7, die hoor ik hier net voorbij komen... )
Link naar reactie
Wel leuk erik die foto... Want we hebben \"alles\" op de foto vastgelegd, maar de Spido boot vergeten... Was trouwens best nog een grote, maar vergelijken met dat schip op de achtergrond (QE) natuurlijk een luciferdoosje...\nVeel stadsgeizhct gemaakt vanaf de Euromast. Goede kans dat jouw huis er op staat ;-)
Link naar reactie
Nee, mijn huis ligt daar te ver vandaan, zeker 5 km, en een paar gebouwen er voor.\n\nJe ziet pas hoe groot alles is als je rechts onder die bus ziet staan.\n\nWat trouwens wel jammer is, is dat je zulk grauw weer hebt gehad. \nMet zo\'n trip had je echt maar dan ook ECHT een dag eerder moeten zijn, want ik keek mijn ogen uit aan de luchten in Zuid Holland. \nDe wolken-composities vlogen voorbij, met een lekker windje wat alle damp verjaagde, en er tussendoor alleen maar blauwe stukken lucht.\n\nJammer dat jullie dat gemist hebben :(
Link naar reactie
We hadden echt prachtige blauwe luchten, want kiddo en ik hebben wat foto\'s gemaakt... juist daarom! De foto\'s komen hier niet goed toch z\'n recht... vele malen verkleind... ik zal eens kijken of ik een zware jonge kan uploaden naar mijn webruimte... kijken of de lucht dan beter is te zien...\n\n[url]http://members.home.nl/reintjedevos/2009_07_21_0073.JPG[/url]
Link naar reactie
Bij het zien van die foto van de €mast, herinnerde ik mij dat ik ooit in een ver verleden\n - dat zal een jaar of 30 geleden zijn - met de trap naar boven ben geweest. Er staat mij een naargeestige :-[slecht verlichte ruimte voor de geest, met hier en daar dozen en planken en andere rotzooi, waaronder legpuzzels:confused:. Wat die laatste daar deden is mij een raadsel:?:, waarschijnlijk zijn die me daarom juist bij gebleven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...