Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

:)... ooit was het de bedoeling om dit een recorddraadje te laten worden, dus het gaat de goede kant op...\n\n\nHier een beetje onweer gehad in de verte... PC\'s wel even uitgedaan. Er is een beetje regen gevallen, maar wat ik zag op TV was het elders in den lande toch wel een stortvloed zeg...
Link naar reactie
[quote=reintje;473891]:)... ooit was het de bedoeling om dit een recorddraadje te laten worden, dus het gaat de goede kant op... [/quote]\n \nOké, dan doe ik ook een duit in het zakje :rolleyes:\n \n \nHier in Capelle aan den IJssel de hele dag kurkdroog en bewolkt.\n \n@ erikdenhouter > nu plus 8 (of zo?) :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;473948]Meligheid troef aan mijn kant, ik zat gewoon in m\'n levende eentje vervelend te zijn gisteravond.\r\nWas denk ik blij de grote warmte van 2009 overleefd te hebben.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik wat gemist? (bij mij is 2009r pas \'nét over de helft\') . .vooralsnog \'behoor\' ik ook dit te doorstaan, dát wel ...
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;474005]Heb ik wat gemist? (bij mij is 2009r pas \'nét over de helft\') . .vooralsnog \'behoor\' ik ook dit te doorstaan, dát wel ...[/QUOTE]\nNet over de helft, tuurlijk is dat zo, maar de impact van vandaag is altijd erger dan die van morgen. \nHet is de manier van overdrijven, want zo gigantisch warm was het objectief gezien niet, maar als je geen balkondeuren kan openen omdat ze er niet zijn, en je zit boven in een huis waar alle warmte naar toe drijft, en het komt \'snachts ook al niet onder 30 graden, dan is elke warme dag \"[I]de grote warmte van...[/I]\" :D\n\n[QUOTE=ricky1;474010]Foutmelding = ? Misschien kunnen we helpen zoeken.[/QUOTE]\nIk ben zelf al wat aan het proberen, want de BSOD frequentie werd steeds hoger.\nAl twee jaar werkte ik met een [I]sterk[/I] verouderde Nvidia driver omdat de updated drivers bepaalde functionaliteit missen, en ik heb nu maar de knoop doorgehakt om eens een tijdje met de nieuwste driver te gaan werken.\n\nIk had \n6.14.11.6218 maar\n6.14.11.8618 was al de laatste.\n\nVandaag geïnstalleerd, en ik moet ff afwachten.\n\n(Het was een 0x000000D1 met atapi.sys, en een 0x0000008E ook met atapi.sys)
Link naar reactie
Ja, maar dat geeft nooit direkt veel uitsluitsel.\n\n0x000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL\nThe system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The [B]most typical cause[/B] is a [B]bad device driver[/B] (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by [B]faulty or mismatched RAM[/B], or a [B]damaged pagefile[/B].\n\nDat is nog best wat om te vinden.:rolleyes: en zo veel weet ik ook net niet om zo\'n minidump te lezen. Daar schijn je wel wat info uit te kunnen halen (met de juiste kennis).\n\nOmdat de melding met atapi.sys kwam ( = IDE controller) wordt het volgende een schijfcontrole/repair en het vervangen van het pagefile 8-|\n\nMaar eerst ff mijn Nvidia avontuur afwachten....
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;474089]Ja, maar dat geeft nooit direkt veel uitsluitsel.\r\n\r\n0x000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL\r\nThe system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The [B]most typical cause[/B] is a [B]bad device driver[/B] (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by [B]faulty or mismatched RAM[/B], or a [B]damaged pagefile[/B].\r\n\r\nDat is nog best wat om te vinden.:rolleyes: en zo veel weet ik ook net niet om zo\'n minidump te lezen. Daar schijn je wel wat info uit te kunnen halen (met de juiste kennis).\r\n\r\nOmdat de melding met atapi.sys kwam ( = IDE controller) wordt het volgende een schijfcontrole/repair en het vervangen van het pagefile 8-|\r\n\r\nMaar eerst ff mijn Nvidia avontuur afwachten....[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/315271/[/url]\r\n\r\nAtapi.sys is overigens voor de cd/dvd apparaten.
Link naar reactie
Deze link geeft meer info over het lezen van minidump files, zeg maar de complete uitleg.\nMaar toch nog best wat veel om te begrijpen voordat dat je dat lukt hoor:\n\n[url]http://support.microsoft.com/kb/315263[/url]\n[url]http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=35246[/url]\n\nAtapi.sys is één van de geïnstalleerde onderdelen voor de IDE controller, of het alleen voor optische drives werkt weet ik niet :confused:\nBrengt me gelijk op het volgende punt, dat ik namelijk een anderhalve maand geleden een Samsung brander heb geplaatst, maar de eerste maand daarna geen enkel probleem met BSOD\'s. \nMaar de laatste twee weken alleen al een aantal keren, en op het laatst een paar per dag.\n\nNog steeds wacht ik het effect van de Nvidia driver eens af, voordat ik verder iets onderneem, want dat maakt het alleen maar gecompiceerder om te overzien ;)
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;474119]AAAAHHH, eindelijk een heerlijke verfrissende bui over ons pittoreske dorpje inclusief de nodige donderslagen.....:D [/QUOTE]\n\nIk heb hier nog steeds niks van vallend water gezien, en we zijn daar volgens mij de enigen in in Nederland.\n\n[B]Bhoem[/B] hoorde ik gisteren één keer, maar volgens mij was dat om ons uit te lachen :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...