Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een grote AHAAAAAAAAAAa erlebnis... \n\nTussen de programma\'s door zie ik hier erg vaak een lucht-video van de Grote Markt in Groningen of van de binnenstad van Drachten en dacht altijd dat die spotjes in heel Nederland te zien waren. Groningen timmert nogal aan de weg met de Slogan Groningen Boven Alles..., dus kon me daar wel iets bij voorstellen, maar nu snap ik dat we worden gemanipuleerd..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR\n\n\nTjeee.... en daar ben ik zoooooooo allergisch voor geworden...
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=dutch-online;476232]...................\n\nKan het ook verbeelding zijn ;) soms zie ik ze ook wel vliegen .:D[/QUOTE]\nMoeilijk om vast te leggen... En als ik het vastleg zegt iemand weer dat dat gefabriceerd kan zijn. Ten slotte kan iedereen tegenwoordig een filmpje editen ;)\n\nIk heb er ook eigenlijk geen zin in om te bewijzen wat ik letterlijk of figuurlijk vind.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;476245]@ Eric Reageer je ook nog even op mijn reactie ?[/QUOTE]\r\nWilde ik al, maar wat jij voorstelt staat eigenlijk al in mijn eerdere tekst.\r\n\r\nHet is inderdaad zo dat er reclame tijd uitgewisseld wordt, en dat dat een afgesproken zaak is. Dat kan je o.a. lezen in de link in #19601. Dat is blijkbaar een alledaagse gebeurtenis in de media.\r\n\r\nMaar waar ik het eigenlijk over had is een UPC reclame knullig over een Ziggo reclame heen ge-edit, en dat is van een andere orde. Dat gebeurt niet op een professionele wijze, en is storend en opvallend en naar mijn mening verdacht irritant. Of dat dus \"legaal en afgesproken\" is, is dus mijn twijfel.
Link naar reactie
[quote=Argus;476257]Even een avond zonder UPC?\nEen SUPER film over onze planeet [URL=\"http://www.changetube.de/video/46/Home+-+Das+ist+unsere+Erde++Hochaufl%C3%B6send+in+HD%21\"]Aarde[/URL] duur 93.28 minuten in HD kwaliteit !\nHet beste te zien in \"Full Screen\"[/quote]\n \nDie heb ik op bleuray ,,werkelijk fantastisch.,super beeld en super geluid.\nDaar is een 5 delige serie van ,maar er hoort dan wel engels geluid bij .\nZijn opname\'s van de bbc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...