Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=Anacho;475030]Nog even en we kunnen weer met blokken spelen.\n[URL]http://www.ted.com/talks/david_merrill_demos_siftables_the_smart_blocks.html[/URL][/QUOTE]\nMoeilijk in te schatten of dit uiteindelijk iets is wat uit de \"speelhoek\" komt, en een serieuze toepassing krijgt.\n\nDe drumcomputer vind ik interessant, omdat het eindresultaat [I]geluid[/I] is, en je dus je ogen kan richten op de interface, en ook door rommeligheid op je bureau snel foutjes kan maken, en daarmee interessante ritmes zou kunnen tegenkomen. Speelser al een keurig opgeruimd Windows window.\nOok zou je doordat je je spieren gebruikt op één of andere manier het strakke voorspelbare geluid van een drumcomputer eindelijk eens kunnen doorbreken door je spierbewegingen mee te laten wegen, en je zo dus wat natuurlijke onvoorspelbaarheden in het geluid brengen.\n\nMaar ik heb het idee dat er nog iemand moet komen die de :idea: . . \"[I]aha[/I]\" toepassing moet noemen. Iets waar zo\'n type interface niet bij gemist kan worden.
Link naar reactie
Één minuut geleden keek ik naar het reclameblok op N1, na het nieuws.\r\n\r\nEr startte een Ziggo reclame, maar die werd direct \"vervangen\" door een reclame van UPC.\r\nOverspeelt door UPC in een verdeelstation hier in Rotterdam.\r\n\r\nDoen ze vaak. \r\nDus ze vervangen de Hilversumse reclame van de concurrent op een heel knullige manier door die van hun zelf.\r\n\r\nIk kan niet zeggen (bewijzen) of het \"mag\", of gewoon jatwerk is.
Link naar reactie
Dat is ook het enige wat ik kan bedenken om het \"goed\" te praten, of dat Ziggo eigenlijk UPC is (?) maar.... ik zie het 100% NIET zitten dat UPC de mogelijkheid heeft het officiële Hilversumse signaal te veranderen naar hun goeddunken.\nVolgens mij zijn zij, naast hun eigen 24 uur info kanaal, geheel [B]niet gemachtigd[/B] uit te zenden. Dus ook niet met Ziggo\'s of STER toestemming.\n\nZiggo heb ik middels de klantenservice laten weten wat ik zag, nu maar hopen dat die mail op de juiste plaats binnen dat bedrijf terecht komt.\n\n(UPC heb ik al een twee jaar geleden aangeschreven, maar die hebben nooit gereageerd. Ze zijn al een lange tijd zo bezig, (op NGC, Discovery, en CNN) maar dit was de eerste keer dat ik het op een Nederlandse zender zag, en het maakt me echt pissig. Duidelijk een hellend vlak dus)\n\nDit is trouwens de eerste keer dat ik zie WAT er overspeeld wordt, n.l. een Ziggo reclame, waardoor ik nu een mogelijkheid heb om de (eventueel ?) benadeelde te vragen of zijn hier van op de hoogte zijn. \nDe theorie is[B]:[/B] als ze bij [ATTACH]14421[/ATTACH]hun belang geschaad zien, dan gaan zij [ATTACH]14422[/ATTACH] er achter aan [ATTACH]14423[/ATTACH] en is mijn irritatie opgelost. 8-|\n\nEr zijn ook al genoeg UPC reclames, en dit is extra. Het komt me de neus uit !\nIk betaal € 52 per drie maanden voor die kanalen, en niet om een deel vervangen te zien worden door wat UPC pleziert.
Link naar reactie
Tja dat is zeker een raar verhaal Erik! Bevalt upc verder wel? Je hoort namelijk erg vaak klachten over ze...:rolleyes:\r\nBen zelf bij Ziggo met een alles in één pakket met telefoon, tv en internet en dat alles via de kabel uiteraard bevalt me prima en m\'n dl-snelheid gaat deze maand gratis van 10mb naar 20mb :D Aan het einde van dit jaar gaat ie naar 50 en volgend jaar naar 100mb....\r\nWat zal de snelheid wel niet worden als ze bij ons glasvezel gaan neerleggen?\r\nZit jij gewoon op de kabel Erik of via glasvezel?
Link naar reactie
Ik heb Internet via een gedeelde (router)verbinding op ADSL, en heb UPC alleen als mijn Radio/TV kabelaar.\n\nIk zou al lang wat anders hebben genomen, maar veel concurrentie is er niet ([I]niets[/I] op de kabel dus) behalve KPN Digitenne door de ether, maar... ik ben zo gehecht aan wat \"buren\"- zenders zoals de BBC welke daarop niet te krijgen zijn.\n\nAls telefoon heb ik alleen een pré-pay mobieltje uit de vorige eeuw :cool:\nOh ja, en Skype natuurlijk....
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;476085]je kan deze klacht ook sturen naar de reclame code commissie\nen / of naar de ster zelf[/QUOTE]\nDaar zit ik ook serieus aan te denken.\n\nMaar.... ik heb een korte correspondentie met Ziggo gehad, en de man in kwestie heeft zelf heel netjes even gezocht naar een verklaring, en hij kwam met de term [B]ad-insertion[/B] en [url=http://www.mediachoice.nl/][U]het bedrijf[/U][/url] dat er verantwoordelijk voor is.\n\nMaar... dit is dus mogelijk wel een verklaring voor wat ik zie, maar één opmerking toch om mijn realiteit niet uit het oog te verliezen:\n\nop die site van staat onder \"[I]Technische uitleg[/I]\":\n\"[I]Die apparatuur schakelt in 1/25e van een seconde om van het signaal uit de studio naar de lokale spot. Zo ziet men in verschillende gebieden op het zelfde moment verschillende spots. Al deze spots moeten even lang zijn en dus op exact hetzelfde moment worden uitgezonden. Voor de duidelijkheid: de omroep stuurt het commando ! [B]er worden dus GEEN commercials zomaar weggedrukt ![/B][/I]\"\n\nEn daar is dus echt wel sprake van !\nHeel knullig met een misser van een seconde werd de UPC commercial ingeschakeld met duidelijke overgang, en aan het eind was overduidelijk de naam \"Ziggo\" heel groot uit-fadend in beeld, dus er werd wel degelijk een commercial weggedrukt.\n\nNou, jullie weten inmiddels ook hoe laat het is in snipperland..... :-|
Link naar reactie
Oh wat enig.... :p\r\n\r\nEén avond later, dezelfde zender, hetzelfde reclame blok, dezelfde minuut, dezelfde UPC reclame....\r\n\r\nÉen [SIZE=\"1\"]klein[/SIZE] verschil..... [B]exact[/B] na de UPC input ging het beeld van Nederland 1 op zwart. Nu al vanaf 20:28\r\nGeen beeld, geen geluid, wel draaggolf.\r\n\r\nIk wacht af \r\n\r\n[B]Edit:[/B]\r\n21:09, en floep, Nederland 1 is plots terug..... (I)
Link naar reactie
Misschien is het gewoon niet uit te leggen wat er individueel wordt ervaren.\nDe moderne techniek is voor de meesten te gecompliceerd om geheel te beseffen wat er technisch mogelijk is, en dan kan je uitleggen wat je wil, het wordt een oninteresssante brok info waar de meesten over heen lezen. De tijd is er niet om te beseffen hoe we soms gen***d worden.\n\nIk schrijf dit omdat er hier nog wel wat meer gebeurd is de afgelopen dagen, maar dat niet kan rijmen tot een compleet verhaal. Het is te veel voor een begrijpelijk verhaal, hoe goed ik het zelf ook begrijp.\n\nHet is net zoiets als het opschrijven van je dromen. Als je dat doet, dan ga je je steeds meer dromen herinneren, net zo lang tot er zoveel op te schrijven is dat er geen tijd meer is om te leven, of zelfs te dromen. En dan MOET je dingen weglaten.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;476123]Verwarrende suggestie hoor *-)[/quote]\n\n\'k Weet nu even niet of je dit nu serieus meent... ik denk van wel dus zal ook even serieus uitleggen wat ik bedoel...\n\nHier in het noorden hebben we Ziggo, dus een reclame op N1 van Ziggo zal hier niet worden vervangen door eentje van UPC... Als ik het goed begrijp wordt dat wél gedaan in de regio waar UPC de kabel beheert...\n\n[QUOTE]Ik schrijf dit omdat er hier nog wel wat meer gebeurd is de afgelopen dagen, maar dat niet kan rijmen tot een compleet verhaal. Het is te veel voor een begrijpelijk verhaal, hoe goed ik het zelf ook begrijp.[/QUOTE]\n\nbedoel je rare dingen op of met de TV?
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;476142]\'k Weet nu even niet of je dit nu serieus meent... ik denk van wel dus zal ook even serieus uitleggen wat ik bedoel...\n\nHier in het noorden hebben we Ziggo, dus een reclame op N1 van Ziggo zal hier niet worden vervangen door eentje van UPC... Als ik het goed begrijp wordt dat wél gedaan in de regio waar UPC de kabel beheert...[/QUOTE]\nAh, kijk, [B]zo verwarrend[/B] wordt die wereld dus.\nWant ik heb [I]nu even[/I] geen idee dat Ziggo ook TV-signaal levert. Ik let niet op hun reclames.\n\nZou dat nu komen door dat [B]ad-insertion ?[/B] Wie weet, wie weet hebben we daardoor te weinig info, wie zal het zeggen.\nWant in onze regio heeft UPC een monopolie op de kabel, die laat geen concurrentie toe.\nDan heeft het voor Ziggo dus geen nut reclame te maken voor de kabel TV. 8-|\nWat maken ze de wereld moeilijk zeg. Een monopolie op totale verstrooing.\n\nWat betreft dat vervangen van die reclames, dat blijkt dus honderden malen per dag overal al te gebeuren d.m.v. dat bedrijf, alleen gebeurt dat professioneel, zonder dat de kijker daar iets van merkt (buiten de de communicatie-storingen die het gevolg zijn wat de één wel- en de ander niet ziet. Snipperland)\n\nWat ik alleen hier zie, is dat het heel knullig en opvallend gebeurt, en dat ALLEEN de UPC reclame op die zichtbare wijze wordt ingepuzzeld.\nEn aangezien ik UPC als kabelaar voor TV heb, is dat op zijn minst verdacht :rolleyes:\n\nDaarnaast irriteert het door slecht knip/plakwerk.\nDaarnaast irriteert het door de hoge frequentie van reclame van één bedrijf. (Je moet in gedachte de dagelijkse al aanwezige reclame van UPC er bij optellen)\nDaarnaast irriteert het vanwege de domheid, want het is als rijden in een auto (UPC), welke op een willekeurig moment stopt met rijden, en je via de radio meedeelt: \"[I]Is het niet te gek UPC te rijden ?[/I]\" En dan vrolijk verder rijdt.\nVergeet niet dat ik het al op ongeveer zes zenders heb zien gebeuren.\n\n[QUOTE=reintje;476142]bedoel je rare dingen op of met de TV?[/QUOTE]\nOp, of met, wie zal het zeggen. Er zullen steeds minder mensen over blijven die dat met zekerheid kunnen bepalen.\nMaar ik bedoelde eigenlijk ook meer[I] binnen mijn leven[/I], en daar hoort radio en TV wel bij. \n\nEn er was zeker ook meerdere malen de vraag [I]\"Was dit op-.... of was dit met-....\" [/I] ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...