Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=erikdenhouter;474517]Overal om je heen tuinen, dus zeker goed. Daar heb je zelf geen tuin voor nodig.\r\n\r\nSchilderwerk zou ik zelf lekker even uitstellen. Juist dat beschadigde wat geschilderd moet worden neem water op, en hecht dus minder.[/QUOTE]\r\n\r\nAls dat zo is dan ben je te laat, kaal hout betekend al vaak dat de verf heeft losgelaten door vocht van binnenuit en het al aan het rotten is, das nie goei.\r\nOverigens was alles al voorbereid voor de afwerklaag op de benedenverdieping, de bovenverdiepingen komen in het najaar aan de beurt op een steiger.
Link naar reactie
@ricky1\n@Anacho\n@Lange Pier\n\nHet BSOD tijdperk is weer zo\'n beetje begraven....\n\nDit waren de twee feestbeesten in mijn systeem (voor de Googelende gelijkgeraakten):\n----------------------------------------------------------------------------------------------------\nIRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL\nSTOP: 0x000000D1 (0x9AEA6760, 0x00000006, 0x00000000, 0xBA70AFE2)\natapi.sys - address BA70AFE2 base at BA70A000\n\nSTOP: 0x0000008E (0xC000001D, 0xBA70AFE1, 0X8055107C, 0X00000000)\natapi.sys - address BA70AFE1 base at BA70A000\n----------------------------------------------------------------------------------------------------\nEn daarbij had ik apart nog een onoplosbaar probleem dat de Apple QuickTime Player de laatste tijd plots altijd een split screen had, d.w.z. dat ergens op 60% van de horizontale breedte een vertikale verdeel-lijn liep, waarbij het linker deel van het beeld nogmaals rechts herhaald werd, terwijl het rechterdeel (40%) van het beeld helemaal ontbrak.\nApple QuickTime Player opnieuw geïnstalleerd, geen effect.\n\nSolution:\nNvidia graphic driver ge-update van de fossiele versie 6.14.11.6218 > 6.14.11.8618 , en alle bovenstaande problemen zijn (zover het nu na drie dagen blijkt) opgelost.\n\nHelp me hopen dat dat zo blijft..... ;)
Link naar reactie
[quote=reintje;475047]Prachtige toepassing van de computertechnologie vind ik dat. Wel jammer dat je fantasie gestuurd wordt (met dat verhaaltje bijv.... acties liggen al vast je kunt alleen zelf beslissen of je ze gebruikt of niet).[/quote]\nJa, maar het zit nog in de ontwikkelingsfase, ik kan me voorstellen dat er bv een programmeer blok bij komt. En het leuke is, je geeft je kind er een stel als \'ie 2 jaar is, en 70 jaar later speelt \'ie er nog mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...