Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Dat heb ik twee weken geleden al gedaan.\r\nIk onderhoud zo\'n beetje een gemeenschappelijk tuintje van dit huis en de buren (vol fietsen, maar ook boompjes/heggen/onkruid).\r\n\r\nTwee en een halve dag aan het zweten geweest, en dat was bij (maar) 19 graden....\r\n\r\nAls ik jou was zou ik na tien uur \'s ochtends niets meer doen in een tuin....
Link naar reactie
Pfff aluminium laden in vlissingen....aanmelden bij portier: Chauffeur zou u misschien uw veiligheidshelm en bril even op willen zetten en dan ook even de rest van uw veiligheids uitrusting aan willen trekken? Lange mouwen en geen korte broek dus overall maar aangedaan oh ja en ik vergeet bijna m\'n veiligheidsschoenen....\r\nJa en dan ben je het bedrijfsterrein nog niet eens op!! :-@\r\nEn dan moet er nog even geladen worden.....\r\n\r\n[ATTACH]14367[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=hj1;473679]Pfff aluminium laden in vlissingen....aanmelden bij portier: Chauffeur zou u misschien uw veiligheidshelm en bril even op willen zetten en dan ook even de rest van uw veiligheids uitrusting aan willen trekken? Lange mouwen en geen korte broek dus overall maar aangedaan oh ja en ik vergeet bijna m\'n veiligheidsschoenen....\nJa en dan ben je het bedrijfsterrein nog niet eens op!! :-@\nEn dan moet er nog even geladen worden.....\n \n[ATTACH]14367[/ATTACH][/quote]\n \nEr zijn ook mensen die de hele dag werken op zo\'n bedrijfs terrein of in een warme fabriek.,en die lopen de hele dag in die veiligheids uitrusting.\nJij kunt na eventjes laden tenminste al weer weg.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;473704]Er zijn ook mensen die de hele dag werken op zo\'n bedrijfs terrein of in een warme fabriek.,en die lopen de hele dag in die veiligheids uitrusting.\r\nJij kunt na eventjes laden tenminste al weer weg.[/QUOTE]\r\n\r\nYep aircootje aan en nach hause :D\r\nMaar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.....;)\r\nIk wens u allen een goede nachtrust! (S)|-)
Link naar reactie
Nou dutch-online, dan zou ik maar opschieten, want anders is er geen klimsla meer over, en ook de bonen drijven zo dadelijk voorbij.\r\n\r\nGeen tuinzitten meer voor de Tukkers onder u.\r\n[ATTACH]14369[/ATTACH]\r\n\r\nAchter de buienlijn best wel een aangenaam fors windje, en een paar graden minder warm.\r\n\r\nIn Rotterdam heb ik zeker twintig minuscule druppels op het raam gezien.... :neutral:\r\n\r\nReintje mag de dag nog heet beleven, maar zij klaagde er dan ook niet over :-)
Link naar reactie
Hmm, ik verdien ook een bui... Geen onweer bespeurd, alleen een Cumulus Nimbus aan de verre verre horizon.\n[QUOTE=Lange Pier;473802]Hier weinig regen gehad wel is de temp een stuk lager, alle ramen en deuren open, lekker laten doortochten voor een koele nacht.[/QUOTE]\nKan de ramen niet ver open zetten, wat los op tafel staat gets airborned....\n\nJij zit dus ook ergens west.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...