Ga naar inhoud

MPEG2 / VOB --> stand alone dvd speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb voor het eerst een film bewerkt en nu wil ik de film binnen mijn familie verspreiden en stuit op een aantal problemen:\r\n\r\nVia het programma Video deluxe 15 heb ik de film geconverteerd naar MPEG2. De film heeft een totale grote van 3,8GB. Ik kan de film in de extensie MPEG2 direct op een dvd branden alleen spelen veel dvd spelers dit bestand niet af.\r\n\r\nToen ben ik verder gaan zoeken en kwam uit op de extensie .VOB. Via een progje heb ik de film geconverteerd van MPEG2 -> VOB. Gelukt, maar direct het volgende probleem: ik schijn naast de VOB ook een INFO & BUP bestandje nodig te hebben. Heb ik niet.\r\n\r\nOplossing: IFOedit software. Hiermij zou ik het VOB bestandje kunnen uitbreiden met de INFO & BUP om het bestand vervolgens te branden. \r\n\r\nError: werkt niet aangezien hij data mist in het vob bestandje.\r\n\r\n------------\r\n\r\nNa avonden zoeken op het NET naar een oplossing, hoop ik hem hier te vinden. Ik ben ten einde raad en heb totaal geen idee meer hoe ik mijn MPEG2 en/of VOB bestand op een DVD kan branden zodat deze in elke dvd speler af te spelen is.\r\n\r\nExtra info: Ik brand op DVD-R.\r\n\r\nDegene die een oplossing weet: ! Mijn dank is groot !\r\n\r\nGrt,\r\nJoost
Link naar reactie
Je hebt geluk, vandaag wordt op [COLOR=\"Blue\"]\"Giveaway of the Day\" [/COLOR] [B]WinX DVD Author 5.5[/B] gratis aangeboden;\n\n[url]http://nl.giveawayoftheday.com/winx-dvd-author-55/[/url]\n\nIk kan het programma verder niet maar is ook te gebruiken om MPEG te converteren naar DVD en wordt (alleen vandaag) gratis aangeboden!\n\ngrtz.
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;464340]Dat kan inderdaad met Nero Vision Express en andere progs maar heb je de handleiding van Magic Video de Luxe 15 wel bekeken? Met een volwaardig videobewerkingsprogramma moet je toch gewoon een z.g. (PAL) videoDVD, dwz met een Video_TS incl Vob en Bup en Ifo bestandjes, kunnen branden?[/QUOTE]\r\n\r\nAangezien het de eerste keer is heb ik gebruik gemaakt van de trial versie van video deluxe 15. Deze trial is in principe het volwaardige programma. \r\n\r\nIk heb de gift of the day gedownload en ga morgen eens kijken of ik hier e.e.a. mee kan oplossen. Tot zover: allen bedankt.\r\n\r\nWordt vervolgd...
Link naar reactie
[QUOTE=Ray Chieves;464268]Je hebt geluk, vandaag wordt op [COLOR=\"Blue\"]\"Giveaway of the Day\" [/COLOR] [B]WinX DVD Author 5.5[/B] gratis aangeboden;\r\n\r\n[url]http://nl.giveawayoftheday.com/winx-dvd-author-55/[/url]\r\n\r\nIk kan het programma verder niet maar is ook te gebruiken om MPEG te converteren naar DVD en wordt (alleen vandaag) gratis aangeboden!\r\n\r\ngrtz.[/QUOTE]\r\n\r\nTOP, dit is de oplossing. MPEG geladen in het programma naar VOB en direct branden op de dvd! In alle dvd speler wordt de film afgespeeld!!\r\n\r\nNogmaals bedankt :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...