Ga naar inhoud

Cookiestuffing -> Veel geld weinig werk


Aanbevolen berichten

Wie weet al bij jullie bekend maar hierbij zal ik het concept even uitleggen.\r\n\r\nNormaal ontvang je via affiliate programma\'s comissie door mensen vanaf je website door te sturen. Nu is er cookiestuffing. Stop je persoonlijke link in dit script. Het script stop deze link als het ware in een plaatje. Plaats het plaatje op een veel bezochte website en jouw affilliatelink komt in duizenden computers terecht. Wanneer iemand daarvan iets koopt bij de betreffende site waar je affiliatelink vandaan komt, ontvang jij comissie. \r\n\r\nIk houd niet van praatjes maar als je 2 posts per dag op bijvoorbeeld MySpace plaatst loopt mijn inkomen al op tot 40dollar per dag. \r\n\r\nOm u kennis te laten maken met dit unieke script is er een aanbieding; gebruik ons waterdichte script voor 50 dollar per maand. Tevens profiteerd u van onze deskundige webmasters die u met raad en daad te woord staan.\r\n\r\nStuur een PM en ik neem direct contact met u op.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nOlivier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...