Ga naar inhoud

Video uit A/V, DV-out, S-Video, DV-in (uitgang/ingangen)


Aanbevolen berichten

Wie kan voor mij wat licht scheppen over deze termen?\r\nIk heb zitten zoeken, maar echt duidelijk wordt het me niet.\r\nIk zoek een videocamera waarop ik ook vanaf de pc weer terug op de mini-dv tapes kan kopieren.\r\nWaar moet ik dan op letten? Wat moet er op zitten om dat te kunnen?\r\n\r\nWeet iemand of er een site is waar al die termen staan uitgelegd? Of kan iemand van jullie dat??\r\n\r\nBedankt alvast voor de moeite!\r\nSander.
Link naar reactie
Wikipedia legt die meeste termen wel uit.\n\nAls je terug op mini-dv wilt kunnen schrijven, dan heeft je camera een [B]DV-ingang[/B] nodig.\n\nWat betreft die termen:\nDV is een firewire-aansluiting voor data.\nS-video is alleen voor beeld met behulp van een mini-DIN stekker.\nVideo uit kan overal op slaan, maar wordt meestal of s-video of composiet (met tulpstekker) mee bedoeld.\nA/V is tot slot een combinatie van beeld en geluid, waarbij verder de aansluiting ook niet gedefinieerd is.
Link naar reactie
De dv-out zit op alle kamera\'s die met mini-dv (bandjes) werken.\nAls ze ook een dv-in hebben ,dan moet dat echt bij de eigenschappen vermeld staan ,,en de kamera is dan ook duurder.\n \nEn inderdaat ,,als je de bewerkte film (nog in dv-avi formaat) terug stuurt naar de kamera behoud je de allerbeste kwaliteit.\n \nDe a/v uitgang is alleen om de kamera op een tv aan te sluiten en zo snel je opnamen te bekijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...