Ga naar inhoud

ppt voorstelling op tv afspelen


Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een powerpoint voorstelling die ik gemaakt heb op tv af te spelen?\r\nIk wil voor school namelijk een presentatie opnemen met de camera. \r\nAangezien ik geen beamer heb, wil ik de ppt op mijn tv afspelen.\r\nKan ik dan gewoon de ppt op cd branden en spelen maar?\r\nOf zit er weer iets achter wat ik eerst moet doen?....\r\n\r\nthanks
Link naar reactie
[QUOTE=vdwaldennis;419884]Is het mogelijk om een powerpoint voorstelling die ik gemaakt heb op tv af te spelen?[/QUOTE]\r\nJa\r\n\r\n[QUOTE=vdwaldennis;419884]Kan ik dan gewoon de ppt op cd branden en spelen maar?[/QUOTE]\r\nJa dat kan, maar dan heb je nog steeds een computer nodig om die cd te kunnen gebruiken. De dvd-speler bij de tv weet echt niet wat \'ie met een ppt-bestand moet.\r\nComputer op tv aansluiten is dan ook de meest eenvoudige oplossing als je de benodigde kabels etc al in huis hebt.\r\n\r\nMocht je dat niet hebben, dan moet je eens zoeken naar een tooltje die de presentatie omzet in een dvd-video. Deze kun je vervolgens wel op de tv-dvd-speler afspelen.
Link naar reactie
[QUOTE=marcop;420001]De dia\'s opslaan als JPEG (bestand, opslaan als, bestandstype JPEG) en die met movie maker in een filmpje zetten. Hir kan je er ook nog eventueel achtergrondmuziek tussen plakken. Als er bewegende objecten in de presentatie zitten even een tooltje op internet zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nthanks voor de tip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...