Ga naar inhoud

USB stroom uitschakelen in Vista sleep mode (slaapstand)


Aanbevolen berichten

Als ik mijn Acer laptop met Vista in slaapstand zet, blijven de USB poorten stroom leveren. Dit verkort de batterijduur, dus ik wil dit uitzetten.\r\n\r\nIk heb bij alle \"USB-hoofdhubs\" in Apparaatbeheer de optie \"Windows mag dit apparaat uitschakelen...\" optie aangezet, maar het werkt niet, en na een tijdje zijn deze vinkjes vanzelf weer weg. :@\r\n\r\nIk heb ook naar de geavanceerde instellingen van Energiebeheer gekeken, ik heb daar iets gevonden van \"Selectief USB onderbreken\", dit aangezet voor Batterij en Netstroom, maar dit werkt ook niet.\r\n\r\nIk heb ook het Bios afgezocht maar hier is niet eens een onderdeel energiebeheer in te vinden.\r\n\r\nAcer\'s energie-tooltje ePowermanagement biedt weinig opties en verwijst voor de rest naar Windows Energiebeheer (waar ik dus al ben geweest).\r\n\r\nIk heb een USB hub waar een lampje in zit dus ik kan makkelijk zien wanneer het werkt.\r\n\r\nIemand nog een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...