Ga naar inhoud

Clips Downloaden


Aanbevolen berichten

Hoi \r\nIk kijk vaak clips op [URL=\"www.musiqclub.nl\"]www.musiqclub.nl[/URL] omdat de clips hier zo\'n goede kwaliteit hebben :) (als je het vergelijkt met andere sites:rolleyes:)\r\nmaar t zou natuurlijk nog beter zijn als ik al dat moois ook kan opslaan op mijn harde schijf. :^) \r\ndaar zal vast wel iemand een slim programmaatje voor weten (hoop ik)\r\nwant nu download ik mijn clips van youtube en dat is niet echt geschikt voor op een tv. :^)\r\n\r\nKoen V.
Link naar reactie
[quote=Koenverbruggen;416046]\nwant nu download ik mijn clips van youtube en dat is niet echt geschikt voor op een tv. :^)\n.[/quote]\n \n[quote=Swisi;416098]Voor sites als youtube is dit een oplossing: [URL]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=203685[/URL][/quote]\nen dat wil hij nu juist niet , moeilijk he , lezen .
Link naar reactie
Met een programma als Videoget kun je veel filmpjes downloaden maar niet die van deze site.\r\nWel moet er een programma zijn die kan opnemen wat er op je beeldscherm gebeurt.\r\nEven Googlen leverd [URL=\"http://www.canadiancontent.net/tech/download-AutoScreenRecorder.html\"]AutoScreenRecorder[/URL] op ( kijk eens of het wat is).
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;416303]Ik heb eens even Krezip toevallig op die site bekeken die jij noemt en als ik die video hier op een 19inch scherm fullscreen afspeel is dat ook al niet lekker meer om naar te kijken, dan zal de kwaliteit op TV zeker niet beter zijn...\r\nHet is met alle hobbies zo.... je moet er wat tijd in steken...[/QUOTE]\r\n\r\nOok bekeken op een 17 inch en om nu te zeggen dat het zo mooi is dat ik het op dvd\r\nzou willen branden nou nee.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=Koenverbruggen;416046]Hoi \r\nIk kijk vaak clips op [URL=\"www.musiqclub.nl\"]www.musiqclub.nl[/URL] omdat de clips hier zo\'n goede kwaliteit hebben :) (als je het vergelijkt met andere sites:rolleyes:)\r\nmaar t zou natuurlijk nog beter zijn als ik al dat moois ook kan opslaan op mijn harde schijf. :^) \r\ndaar zal vast wel iemand een slim programmaatje voor weten (hoop ik)\r\nwant nu download ik mijn clips van youtube en dat is niet echt geschikt voor op een tv. :^)\r\n\r\nKoen V.[/QUOTE]\nDownload ORBIT via download.com (of zo)\r\n\r\nHG\r\n\r\nTon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...