Ga naar inhoud

Benodigde S-video kabel en meer


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb nu een 2 maanden oude HP dv6710 laptop. Alles doet het en ik ben een tevreden klant. Nu wil ik graag televisie kunnen kijken op mijn laptop, om dat vervolgens op te kunnen nemen. Dit heb ik kunnen vinden in de gebruikershandleiding van HP:\r\n\r\n\'Via de 7-pins S-Video-uitgang kunt u de computer aansluiten op een optioneel S-Video-apparaat zoals een televisie, videorecorder, camcorder, overheadprojector, of video-opnamekaart. \r\n\r\nOm videosignalen te versturen via de S-Video-uitgang heeft u een S-Video-kabel nodig. Deze is verkrijgbaar bij de meeste elektronicazaken. Wanneer u audio- en videofuncties combineert, zoals wanneer u een dvd-film afspeelt op uw computer en deze op uw televisie weergeeft, heeft u ook een standaard audiokabel nodig die u aansluit op de hoofdtelefoonuitgang. Deze is verkrijgbaar bij de meeste elektronicazaken.\'\r\n\r\nDe 7-pins S-video uitgang heb ik tot mijn beschikking. Nu wil ik graag weten welke kabel het beste voor mij geschikt is, als ik zo even rondkijk op internet zijn ze rond de 10-30 euro. \r\n\r\nVraag 1:Heeft er iemand tips voor mij, of waar ik op moet letten?\r\n\r\nVraag 2: Ik weet dat er bepaalde programma\'s bestaan om je laptop screen op te nemen, zoals camtasia. Ook hierbij mijn vraag, welk (gratis) programma kan ik het beste er voor gebruiken om de televisie beelden van mijn laptop op te kunnen nemen?\r\n\r\nVriendelijk bedankt, Doppie
Link naar reactie
De s-video uitgang op je laptop heeft niks met tv kijken op je laptop te maken.\nDeze aansluiting is alleen bedoeld om je laptop op een tv aan te sluiten. Het is een UITgang.\nHet beeld wat je dan dus normaal op je laptop ziet ,is dan op je tv te zien mits die ook zo´n aansluiting heeft.\n \nJe kunt dus geen tv beelden op je laptop opnemen ,of je moet een tv/kaart in je laptop hebben ,of een externe tv kaart er op aansluiten.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;415222]Vista op de laptop ?? dan zorgen dat hij compatible is \r\n\r\nen je kan een usb versie kopen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa ik heb vista, vista home premium. Compatible is dat het overeenkomt?\r\n\r\nAls je usb versie koopt, dan gaat de kwaliteit er niet op achteruit? weet je misschien een goede tv kaart voor mij? goede prijs-kwaliteit verhouding...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...