Ga naar inhoud

panasonic sd9 branden


Aanbevolen berichten

Beste forummers,\r\n\r\n\r\nik heb zins kort een hdc-sd9 panasonic zamen met een vw-bn1 brander.\r\ndan denk je een te gek setje te hebben gekocht filmen branden en dan kijken opdvd speler.\r\nnee hoor het lukt mij weer eens niet.\r\nhet volgende ik verbind de vw-bn1 met mijn videocamera en dan kies ik de filmpjes die\r\ndie ik wil branden tot zover geen probleem dan branden maar dat gaat ook denk ik dan.\r\ntotdat het branden klaar is en ik de dvd in de dvd speler stop geen beeld niks ook niet als \r\nik de dvd in mijn pc stop. ik gebruik de juiste dvd\'s namelijk dvd-rw daaar vraagt mijn camera ook naar.\r\nals ik de dvd open zie ikwel bestanden maar die geven geen beeld.\r\n\r\nwie oh wie kan mijn helpen ik wil graag de beelden van mij pasgeboren dochter terugzien\r\n\r\nalvast bedankt \r\n\r\ngroetjes raymond:p
Link naar reactie
DVD afgesloten ?\n\nIk neem aan dat je eens in de gebruiksaanwijzing moet spitten (van het apparaat waarin je hebt gebrand) hoe je de DVD moet afsluiten ([I]finalize[/I]), anders zijn ze meestal niet op andere spelers te spelen.\n\nEen RW kan je daarna (eventueel) weer formatteren om het afsluiten weer ongedaan te maken, maar met DVD R\'s gaat dat dus niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...