Ga naar inhoud

Hardware matige herstelpunt kaart


Aanbevolen berichten

Volgens mij is Erik teveel afgeleid door dat \"mooie\" hoofd...Het gaat erom dat ie bij het opstarten op een bepaalde plek opstart begreep ik uit de tekst :wink:\nZodat pappa altijd weer hetzelfde ziet... :wink:\n\nMaar blijf jij lekker kijken Erik:\n\n[IMG]http://www.microsoft.com/library/media/1043/netherlands/windows/images/products/winfamily/sharedaccess/hero_sharedaccess.jpg[/IMG]
Link naar reactie
Oh..ja... afgeleid ben ik zeker... Maar die tekst heb ik toch echt gelezen, en staat echt niet op haar gezicht geschreven:\n\n\"[I]Lees hoe u met Windows SteadyState uw computer en vaste schijf in de exacte staat kunt terugbrengen die deze hadden voordat gebruikers ermee gingen werken, gewoon door de computer simpelweg opnieuw op te starten.[/I]\"
Link naar reactie
[QUOTE=FamiliePC;414039]L.S.\nVoor mijn vader op leeftijd wil ik een nieuwe pc inrichten, die bij het opstarten altijd weer vanuit een specifieke beginstand opstart. Ik heb begrepen dat hiervoor hardwarematige oplossingen voor zijn. Kan iemand mij opweg helpen met informatie.[/QUOTE]\n\"[I]Lees hoe u met Windows SteadyState uw computer en vaste schijf in de exacte staat kunt terugbrengen die deze hadden voordat gebruikers ermee gingen werken, gewoon door de computer simpelweg opnieuw op te starten.[/I]\"\n\nEn zegt die tekst je iets ?
Link naar reactie
Ik denk overigens wel dat het slim of noodzakelijk is om een extra partitie of schijf te hebben om gedownloadde en/of gesavede documenten op te plaatsen, maar dat zal je uit de gebruiksaanwijzing van dit programma moeten zien op te maken.\r\n\r\nDit lees ik:\r\n[I]You can use Windows SteadyState to create user accounts on alternative drives that will retain user data and settings even when Windows Disk Protection is turned on. [/I]\r\n\r\n\r\nLees dit eens onder \"[I]Windows Disk Protection (WDP)[/I]\"\r\n[url]http://gtswebhosting.com/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=57:protect-public-computers-with-windows-steadystate&catid=34:tips-a-tricks&Itemid=18[/url]\r\n\r\nEn ter afsluiting van die pagina:\r\n\"[I]For me it was the perfect way to keep my kids’ (6 and 8 years old) computers clean and stable… They can do anything they like – at the next reboot I know exactly what to expect: a Steady State![/I] \r\n\r\nLijkt wel spam nu 8-)
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;414083]\"[I]Lees hoe u met Windows SteadyState uw computer en vaste schijf in de exacte staat kunt terugbrengen die deze hadden voordat gebruikers ermee gingen werken, gewoon door de computer simpelweg opnieuw op te starten.[/I]\"\n\nEn zegt die tekst je iets ?[/quote]\nOkay... dan is dat nieuw... gebruik het sinds kort weer voor een pc hier in huis die altijd vergeten wordt uit te zetten na gebruik. Wordt 5 minuten gebruikt rond 15 uur, maar loopt tot 22 uur \'s avonds aan :wink:...\nMaar oké... dan ga ik daar ook maar eens naar kijken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...