Ga naar inhoud

DVD-rebuilder


Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD-9 formaat omgezet naar 4,7 Gb met dat programma DVD-rebuilder.\r\nIk kom hoogste uit op 63.9% omdat de films langer duurt dan 2 uur. \r\nHeb dat met 6 passes gedaan.\r\n\r\nIk ben opzoek naar iemand die met dat programma DVD-rebuilder heeft gewerkt en iemand die toevallig ervaring ervan heeft.\r\n\r\nWeet iemand toevallig hoe ik hoger kan komen boven de 85%?\r\n\r\n- DVD-RB v1.26.2\r\n- AVISYNTH 2.5.6.0\r\n- CCE 2.70.2.12 encoder selected.\r\n- Source: COOLIE (1983) DVD-R\r\n- VTS_01: 3.323.965 sectors.\r\n-- Scanning and writing .D2V & .AVS files\r\n-- Processed 307.849 frames.\r\n-- Building .AVS and .ECL files\r\n- Reduction Level for DVD-5: 63,9%\r\n- Overall Bitrate : 3.241/2.593Kbs\r\n- Space for Video : 4.064.494KB\r\n- HIGH/LOW/TYPICAL Bitrates: 2.606/2.592/2.593 Kbs\r\n[11:22:54] Phase I, PREPARATION completed in 4 minutes.\r\n[11:22:54] Phase II ENCODING started
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;412159]alle het onnodige er uit laten .[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa, dat heb ook gedaan maar ik denk dat de film gewoon te lang.\r\nminimaal ruim meer dan 3 uur. Heb dat ook effen met Shrink gedaan, \r\nkomt ook het zelfde resultaat met 61%. Het is oorspronkelijk een DVD-9.\r\nDaardoor er meer compressie van de kwaliteit ervan af gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...