Ga naar inhoud

File Format Error


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een MP4 speler gekocht, een DIFRNCE MP1820 om precies te zijn. Deze ondersteund als videoformaat AVI (XviD). Nou heb ik een AVI bestand, geconverteerd met de software die ik er bij kreeg, ik heb hem ook nog een XviD comprommie meegegeven maar toch blijft het apparaatje zeggen: \"File Format Error\". :confused:\r\n\r\nTechnische specificaties:\r\nCapaciteit: 128MB of hoger\r\nLCD Display: 1,9-inch TFT scherm\r\nVermogen van Oortelefoon: 5mW+5Mw\r\nVideoformaat: AVI (XviD)\r\nAudioformaat: MP3, WMA\r\nBitsnelheid: MP3: 8-320kbps; WMA: 32-384kbps\r\nSNR: >90dB\r\nUSB Poort: USB2.0\r\n\r\nAlast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hi, ik heb hetzelfde probleem!!! Heb je het al gevraagd aan de fabrikant?\r\nIk heb het zojuist per mail voorgelegd bij de fabrikant.\r\n\r\nzie [url]http://www.difrnce.nl/nl/117/[/url]\r\n\r\nDIFRNCE B.V. \r\nGolf van Biskaje 4a-25 \r\n3446 CP Woerden \r\nThe Netherlands \r\n\r\nTel: +31 (0) 348 42 00 29 \r\nFax: +31 (0) 348 40 95 05 \r\n\r\n\r\nEmail\r\nCentraal : [email]info@difrnce.nl[/email]\r\nKlanten support email: [email]support@difrnce.nl[/email]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...