Ga naar inhoud

op vakantie foto's extern opslaan


Aanbevolen berichten

In 1 week tijd in New York heb ik voor bijna 6 GB aan foto\'s geschoten, gelukkig had iemand een laptop mee waarop we ze konden legen. Nu ga ik voor 3 weken door Italië trekken, dus dan zal er wel zo\'n 15 tot 20 GB aan foto\'s worden geschoten. Zonder laptop en zonder internet, nu wil ik niet 10 losse XD-kaarten gaan kopen, weet iemand een (goedkope) alternatief om foto\'s direct vanaf de camera op te slaan op een grotere (externe) schijf?
Link naar reactie
Er zijn mini HD\'s waar je je kamera op aan kunt sluiten en zo de foto\'s over kunt zetten.\nMaar die dingen kosten minimaal 200 euro ,dus ik denk dat je goedkoper uit bent met extra geheugen kaartjes te kopen.\nZon mini HD waar je je kamera op aansluit heet \"Image tank\"\niedere goede foto zaak heeft zulke dingen ,zelfs bij de mediamarkt zullen ze er wel hebben.
Link naar reactie
een goeie ervaring die ik had met een reis genote:\r\nbij alles wat ook maar een beetje toeristisch is zijn tentje die foto\'s ontwikkelen.\r\nhier kan je meestal ook de foto\'s van het kaartje op cd laten branden.\r\n\r\nevt zelf dvd schijfjes meenemen want ik weet niet zeker of die zaken ook veel met dvd werken en 6 gig op cd schiet ook niet echt op.\r\nlaat de dvd\'s wel dicht in folie zitten (per doosje dus) dan weten ze daar dat er niet mee geknoeit is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...