Ga naar inhoud

Wie helpt mij uit de brand met Live Mail?


wstap

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat de upgrade naar Windows 10 goed was verlopen, maar dat valt toch tegen. Die upgrade heb ik eergister, 160520, uitgevoerd. Gisteren kon ik nog mail ontvangen en versturen met alle drie accounts Gmail, DSE en Het Net, maar vandaag, 160522, niet meer. In een tijdsbestek van een paar uren vielen ze alle drie uit. De bijbehorende foutberichten zijn als volgt: Voor het account Wiebren Stap - Gmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Postvak IN is niet voltooid. Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem. Server: 'imap.gmail.com' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: IMAP Poort: 993 Beveiligd(SSL): Ja Voor het account Wiebren Stap - DSE kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Server: 'mail.dse.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10053 Voor het account Wiebren Stap – Het Net kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Server: 'pop.kpnmail.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee De pogingen die ik heb ondernomen om de zaak weer draaiend te krijgen: 1 Instellingen controleren. Geen afwijkingen. 2 G DATA Internet Security uitschakelen. Geen resultaat. 3 Accounts voor Gmail, DSE en Het Net aangemaakt in Windows Mail. In alle drie de gevallen loopt dit vast op de melding: “Nog niet gesynchroniseerd”. Omdat er meerdere problemen met Windows Mail worden gesignaleerd, krijg ik graag mijn Live Mail weer goed functionerend. Ik dacht dat de upgrade naar Windows 10 goed was verlopen, maar dat valt toch tegen. Die upgrade heb ik eergister, 160520, uitgevoerd. Gisteren kon ik nog mail ontvangen en versturen met alle drie accounts Gmail, DSE en Het Net, maar vandaag, 160522, niet meer. In een tijdsbestek van een paar uren vielen ze alle drie uit. De bijbehorende foutberichten zijn als volgt: Voor het account Wiebren Stap - Gmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Postvak IN is niet voltooid. Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem. Server: 'imap.gmail.com' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: IMAP Poort: 993 Beveiligd(SSL): Ja Voor het account Wiebren Stap - DSE kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Server: 'mail.dse.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10053 Voor het account Wiebren Stap – Het Net kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Server: 'pop.kpnmail.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee De pogingen die ik heb ondernomen om de zaak weer draaiend te krijgen: 1 Instellingen controleren. Geen afwijkingen. 2 G DATA Internet Security uitschakelen. Geen resultaat. 3 Accounts voor Gmail, DSE en Het Net aangemaakt in Windows Mail. In alle drie de gevallen loopt dit vast op de melding: “Nog niet gesynchroniseerd”. Omdat er meerdere problemen met Windows Mail worden gesignaleerd, krijg ik graag mijn Live Mail weer goed functionerend. Wie weet de oplossing? Alvast dank, Wiebren Stap.
Link naar reactie
Wil je de volgende keer je tekst maar een maal kopiëren? Nu lijkt het een vreselijk lang stuk. Een van de valkuilen van de "upgrade" blijkt al maanden de mail te zijn. Oftewel, het is een bekend probleem. Beste oplossing? Verwijder Live volledig (met b.v. Revo), download de nieuwste versie, installeer het en regel het af. Bijkomend probleem: Je kan de nodige mailtjes kwijt raken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...