Ga naar inhoud

Probleem met filmpjes van camera's


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nMijn zus komt met een probleem aan waar ik niet uitkom.\nAls ze filmpjes van diverse camera\'s haalt en op de harde schijf / usb stick zet, ziet windows ze als fotos.....\n\nIk heb haar gevraagd om quicktime te installeren, maar dat schijnt ook niet te helpen.\n\nDirect van de camera wordt het filmpje wel afgespeeld met media player, en van andere plekken niet.\n\nWeet iemand wat er hier fout gaat ?\n\nGr. Cyber
Link naar reactie
niet per ongeluk snelkoppelingen op de stick staan??\r\nhoe groot zijn de bestanden op haar pc en op de stick??\r\nhaal ze eens door gspot heen,\r\nwat zijn de codec\'s en wat is de container??\r\n\r\nik ben er trouwens voorstander van om apparaten te behandelen als draadbare opslag\r\nen dan gewoon in verkenner te knippen (of kopieeren) en te plakken.\r\ndit geld niet voor echte film camera\'s , hier heb geen ervaring mee.
Link naar reactie
Nee, het zijn geen snelkoppelingen, immers laat hij een soort afbeelding zien en geeft dan de melding dat hij het niet kan afspelen. Een snelkoppeling heeft die eigenschap niet in mediaplayer.\nDe bestandsgroote moet ik even checken, ik laat het z.s.m. weten.\n\nQua codecs is die pc wel op de hoogte.\n\nWat bedoel je overigens met container ?
Link naar reactie
ben zowie zo geen fan van van quicktime (misschien niet terecht, weet ik niet)\r\nmaar ik gebruik quicktime-alternative.\r\ngooi eerst de oude er af en dan de laatste er op. \r\n\r\neen video bestaat uit -minimaal- beeld en geluid en kan ook nog ondertitel hoofdstukken\r\netc etc hebben.\r\neen container zordt dat dat allemaal goed loopt.\r\nin een avi container bv. zit meestal divx, xvid of h264 (=allemaal beeld)\r\nen ook mp3 of ac3 geluid .\r\nwmv en mkv zijn ook containers
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...