Ga naar inhoud

bewerken foto's in Windows 11


Aanbevolen berichten

Onlangs nieuwe desktop gekocht met Windows 11. Bestanden vanuit oude Windows omgezet, ook bestanden met foto's. Nieuwe vakantiefoto's vanuit I-Phone op desktop gezet.  Tot mijn verbazing kon ik deze niet meer bewerken zoals vroeger: ik was gewend tekstvak in foto's te zetten met plaatsnaam, en eventueel tekstvak te verplaatsen in foto en lettertype te wijzigen, grootte, kleur etc.

Ik kan deze functie niet meer vinden, wel allerlei nieuwe snufjes die ik niet nodig heb. 

Vraag: ligt dit aan mij of aan Windows 11?

Maarten

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hi @schellekensmpj,

Een beetje laat maar misschien heb je er nog wat aan. Standaard worden tegenwoordig foto's in een ander programma geopend in Windows 11. Paint staat echter wel nog op je computer en kan nog iets meer zelfs dan vroeger.

Hier heb je een artikel erover: https://nl.hardware.info/nieuws/81002/windows-11-paint-update-brengt-enkele-ontwerpwijzigingen-maar-geen-vernieuwingen 

Als je het bestand opent in paint kan je het weer doen zoals vroeger.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...