Ga naar inhoud

PC aansluiten op TV


Aanbevolen berichten

Hello,\r\n\r\nIk doe verwoed pogingen om een xp machine met een radeon 9550 kaart op de tv aan te sluiten.\r\nEchter nadat ik de pc heb aangesloten (S-video kabel tussen tv en videokaart)\r\nkrijg ik geen beeld.\r\nErgens las ik dat ik dan iets op Pal B moet zetten. Echter kan ik daarover niets vinden in de instellingen, zal wel kippig zijn wellicht ?\r\n\r\nKan iemand mij verder helpen ? ik heb totaal geen idee wat ik over het hoofd zie.\r\n\r\nMoet ik en een monitor, en de tv allebij aansluiten of enkel de tv ? Of doe ik iets anders fout ?
Link naar reactie
Het is zojuist gelukt om beeld te krijgen.\nIk heb Windows Media Center gedownload en heb 30 dagen om het uit te proberen.\n\nDe volgorde is belangrijk blijkt uit de handleiding die ik van internet gehaald heb.\nAlles aansluiten > tv aan > pc starten.\nNa wat kanalen gekozen te hebben kreeg ik beeld, nog niet optimaal en slecht leesbaar, maar het is resultaat !\nNog 29 dagen experimenteren te gaan alvorens ik mediacenter moet aanschaffen.\n\nHet geluid moet ik later ook nog rond krijgen, maar op dit moment wil ik eerst knap beeld hebben zodat ik films kan kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...