Ga naar inhoud

Digitenne - Pinnacle - PC's in netwerk.


Aanbevolen berichten

Hallo mensen!\r\n\r\nIk zat wat te zoeken hier op het forum maar ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn vraag... Ik zat namelijk lekker nutteloos te surfen en kwam een leuke gadget tegen: De [URL=\"http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/PCTV+Tuners/PCTV+Digital+PVR+%28DVB-S_DVB-T%29/PCTV+DVB-T+USB+Stick+Ultimate.htm\"]Pinnacle PCTV DVB-T Stick Ultimate[/URL]. Tenminste, het lijkt me een aardig speeltje. Aangezien ik hier thuis een aardig netwerk met pc\'s heb (lees: de halve buurt hangt aan elkaar). Met dit stickie kun je dus vanaf 1 computer andere PC\'s voorzien van TV. :cool:\r\n\r\nNou wil ik dus eigenlijk wel Digitenne hebben en die kunnen delen d.m.v dat stickie (of iets anders). Zou heel mooi zijn toch? Een paar vraagjes aan jullie:\r\n\r\n- Digitenne is toch HD? Dat je geen blokkerig beeld krijgt op je LCD PC scherm of LCD TV.\r\n\r\n- Kan ik de digitenne op de pc krijgen?\r\n\r\n- En delen met andere PCs zoals het Pinacle stickie kan (met Ned. 1, 2, en 3)?\r\n\r\nbrand maar los met alle briljante ideeën! Haha\r\n\r\nAlvast bedankt!!
Link naar reactie
Met dat sticky ,,het is gewoon een externe tv kaart,,kun je alleen maar de gratis digitale tv zenders onvangen die via de ether uitzenden ,en dat zijn er maar een paar.Er staat zelfs bij dat de zenders (nog) niet overal beschikbaar zijn.\nJe kunt er verder niks op aansluiten ,als alleen maar de bijgeleverde antenne.\n \nDigitenne is digitale tv ,net zoiets als je via de kabel providers kunt krijgen ,maar dan draadloos ,maar is geen HD.\nDat kun je ook op je pc krijgen als je pc een video INgang heeft ,of een tv kaart met zo\'n aansluiting.\nMet dat sticky kan dat dus niet ,want die heeft alleen maat een antenne aansluiting ( niet voor de gewone coax ,maar voor de meegeleverde antenne.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...