Ga naar inhoud

ip anonymizer terugnummeren?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb een vraag waar jullie wellicht het antwoord op weten.\r\n\r\nIk heb een forum over katten en daar komen veel bezoekers op die via een van de sites hun ip veranderen naar een ander nummer.\r\nZe zijn dus geen lid.\r\n\r\nIk weet wel hoe ik kan nagaan dat ze met een vals ip komen, maar ik weet niet hoe ik het veranderde nummer terug kan nummeren.\r\n\r\nZou graag erachter willen komen wie het nu zijn die steeds de open topics van mijn forum bekijken en uitprinten.\r\n\r\nHeeft iemand van jullie misschien een linkje voor mij zodat ik kan zien wie er steeds op mijn forum zit te neuzen?\r\n\r\nOm een voorbeeld te geven, dit is een van de nummers en het zijn er best veel 74.6.20.243 \r\nOm nu steeds al die nummers te gaan blocken heeft niet zoveel zin.\r\nGraag jullie tips en bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Dank je, ik zal de link opslaan.\r\nNu was dit nummer maar een voorbeeld, maar ik krijg heel veel bezoekers die \"uit Amerika, Azië\" enz komen.\r\nDe duidelijke omgenummerde gevallen waar ik zo onderhand een sik van krijg.\r\n\r\nVandaar mijn vraag of de mogelijkheid bestaat om de omgenummerde ip\'s terug te nummeren.
Link naar reactie
[QUOTE=Marlony;383030]Dank je, ik zal de link opslaan.\r\nNu was dit nummer maar een voorbeeld, maar ik krijg heel veel bezoekers die \"uit Amerika, Azië\" enz komen.\r\nDe duidelijke omgenummerde gevallen waar ik zo onderhand een sik van krijg.\r\n\r\nVandaar mijn vraag of de mogelijkheid bestaat om de omgenummerde ip\'s terug te nummeren.[/QUOTE]\r\n\r\nKijk [url=http://www.marcus.nu/search_engine_ips.php]hier[/url] eens dan vind je een grote lijst met de meest bekende crawler ipadressen.\r\nGoogle anders eens op het windows programma neotrace, met dit programma kan je ipadressen zogenaamd traceren.\r\n\r\nGerard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...