Ga naar inhoud

Logboeken...?!?


Aanbevolen berichten

[quote] Normaal zal ik zoiets nooit bekijken maar als ik met muziek/licht op een feestje ben neem ik, als diegene dat wil, een X aantal computers met internet mee voor als mensen zich gaan vervelen[/quote]\r\n\r\nAlsj e mensen niet vertrouwt moet je geen computers meenemen of mensen op jouw computer laten werken. Wat zouden ze doen wat jij niet wilt?\r\nAnders op elke pc een gast account aanmaken en deze met verder dichtzetten met een policy editor.\r\n\r\nIk weet niet of je dan nog zo vrolijk bent....
Link naar reactie
[quote=EDJ;382181]Alsj e mensen niet vertrouwt moet je geen computers meenemen of mensen op jouw computer laten werken. Wat zouden ze doen wat jij niet wilt?\nAnders op elke pc een gast account aanmaken en deze met verder dichtzetten met een policy editor.\n\nIk weet niet of je dan nog zo vrolijk bent....[/quote]\n\nHet hoeft maar op 1 computer te kunnen....\nWin XP...\nWant er is ook een vriend van me die dat wil... niet voor zijn kinderen ofzo... maar als er iets is, want hij heeft wel eeens problemen gehad, kunnen ze als ze er met praten etc. niet uitkomen toch eens een logje pakken en kijken wat die te zeggen heeft ;)
Link naar reactie
[quote=Linkforsoad;382129]Hallo,\n \nIk ben op zoek naar een programma waarmee ik kan zien wat er gedaan is door iemand die op mijn computer zat...\nNormaal zal ik zoiets nooit bekijken maar als ik met muziek/licht op een feestje ben neem ik, als diegene dat wil, een X aantal computers met internet mee voor als mensen zich gaan vervelen.\nDaarop is internet, MSN, en nog VEEL meer...\nalleen ik vertrouw niet iedereen ;)\n \nIs hier iets voor...\n \nMVG,\nSimon[/quote]\n \nJe kunt beter zorgen voor goede muziek op de feestjes ,dan hoeven de mensen zich niet te vervelen. Als je de mensen bij je feest moet houden door er pc\'s weg te zetten ,dan houw jij wel erg rare feestjes.
Link naar reactie
[quote=Animal;382241]Je kunt beter zorgen voor goede muziek op de feestjes ,dan hoeven de mensen zich niet te vervelen. Als je de mensen bij je feest moet houden door er pc\'s weg te zetten ,dan houw jij wel erg rare feestjes.[/quote]Sommige mensen willen een paar uur achter elkaar muziek... maar na een uurtje is ff een paar minuutjes rustig achter zitten heerlijk... vinden veel mensen iig... dus daarom...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...