Ga naar inhoud

Programma's starten automatisch op.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleen.\r\n\r\nSinds kort als ik sommige programma\'s opstart dupliceer wat wordt geopend zichzelf vele malen. Bijvoorbeeld ik start IE 6 op. staat er dan 16 keer in. moet de groep sluiten en als ik IE6 weer opend gaat alles goed. Het gebeurt niet altijd. Zo ook met rechter muisklik op IE6 pictogram om alle rotzooi die ik van het internet op mijn HD heb gekregen eraf te halen. Het kleine venster wat verschijnt, begingt snel te knipperen. Ik kan dan niet doen.\r\nIk ben begonnen om alle software te verwijderen die ik haast nooit gebruikt. \r\nSinds een paar maanden een nieuwe Norton virusscanner erop gezet (Norton Internet security 2008 voor 3 PC\'s) \r\nDe updatates zijn steeds de nieuwste.\r\nIk heb Norton er een paar keer laten scannen, niets gevonden.\r\nAd Aware tijdelijk op de HD gezet en laten zoeken, niet gevonden. \r\nIk mappen gekeken of ik iets vreemd bestand kon vinden, niets gevonden.\r\nGekeken of er conflicten waren, zo te zien geen.\r\nIk leg nu mijn moede hoofd op het buro, ik weet het niet meer.\r\n\r\n(Ik werk met Windows XP, RAM 512)\r\n\r\nEen virus zou je denken. Dan zou ik het hebben moeten vinden. Spam, dan had ik het ook moeten vinden. Overigens Norton zou een meldeing moeten geven. \r\nNadat ik op het Net ben geweest ruim ik al de bestanden op.\r\nAls ik iets zou downloaden, scan ik direct na het Internetten het bestand.\r\n\r\nDe PC uit het raam gooien gaat mij iets te ver.\r\n\r\nHeeft iemand ook zoiets meegemaakt, of weet iemand wat of waar ik moet zoeken of doen om die vervelende probleem op te lossen.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...