Ga naar inhoud

Wat is de beste CD-R? (geen DVD-R alleen CD's)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag TinyXP Beast overnieuw branden op een goede CD-R, want degene die ik eerst gebruikte (Philips CD-R) was zó slecht, het zat helemaal vol met errors en ook als je een muziekCD ervan maakt is het echt de slechtste kwaliteit, de liedjes ruisen al als ze een béétje hard zijn opgenomen (Simon & Garfunkel en meditatie muziek zelfs).\nDus weet iemand goede kwaliteit CD-R\'s? Eerst gebruikte ik Traxdata maar er zijn nu nieuwe versie\'s ervan en ik weet niet of ze wel zo goed zijn.\nIk weet ook dat ik op lagere snelheid moet branden, maar zelfs op 4X is het slecht.
Link naar reactie
gebruik al jaren imation-en-verbatim--gaat geweldig geen enkel probleem.\r\nBrand met verschillende merken branders ( Benq--LG--Samsung) en alles gaat perfect.\r\n\r\nOok is het een leuke bezigheid om in computerbladen te zoeken naar testen.\r\nOf op de pagina van betreffende merken en daar testen ophalen .\r\nEn wat dacht je van de computerbladen / consumenengids in de bibliotheek even te controleren.\r\nGa daar voor een nieuwe aankoop regelmatig een kijkje nemen \r\nNog een fijn weekend --en succes.
Link naar reactie
[quote=Josti;375089]Ik wil graag TinyXP Beast overnieuw branden op een goede CD-R, want degene die ik eerst gebruikte (Philips CD-R) was zó slecht, het zat helemaal vol met errors en ook als je een muziekCD ervan maakt is het echt de slechtste kwaliteit, de liedjes ruisen al als ze een béétje hard zijn opgenomen (Simon & Garfunkel en meditatie muziek zelfs).\nDus weet iemand goede kwaliteit CD-R\'s? Eerst gebruikte ik Traxdata maar er zijn nu nieuwe versie\'s ervan en ik weet niet of ze wel zo goed zijn.\nIk weet ook dat ik op lagere snelheid moet branden, maar zelfs op 4X is het slecht.[/quote]\n \nIk denk eerder dat je pc of je brander niet helemaal in orde is.\nPhilips zijn gewoon goede cd\'s en dvd\'s.
Link naar reactie
[quote=Animal;375176]Ik denk eerder dat je pc of je brander niet helemaal in orde is.\nPhilips zijn gewoon goede cd\'s en dvd\'s.[/quote]\nNee, ik denk wel dat de brander in orde is. Hij doet t altijd nog goed met andere CD\'s. Ik denk wel dat het de verkeerde CD\'s zijn, ze waren echt hartstikke goedkoop. Volgende keer gebruik ik gewoon een nieuwe set CD\'s en brand ik hem op een andere PC.\nBedankt iedereen!:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...