Ga naar inhoud

Laptop verkoop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=zilverboy;371603][B]\r\nDat wil zeggen mijn gegevens en zo,met welke progamma kan ik dat doen.\r\n[/B][/QUOTE]\r\n\r\neuh , moet je wel zeggen wat je met je gegevens wilt. En welke gegevens??\r\n\r\nwil je je documenten , email ,etc veilig stellen zodat je ze over kan zetten naar een nieuwe pc.\r\nwil je je prive gegevens uit windows halen.\r\nof wil je je hele harde schijf wissen en 30 over laten schrijven met data zodat zelfs de cia er niks meer op kan vinden;)
Link naar reactie
Er zijn programma\'s die de niet-gebruikte ruimte (daar waar ooit je prive-documenten hebben gestaan) kunnen \'shredden\'; niet meer terug te halen maken.\r\n\r\nHele harde schijf wissen is meestal makkelijker, omdat je dan niet in alle hoeken en gaten hoeft te zoeken of er toevallig nog iets is achtergebleven. Daarna windows even opnieuw installeren, dat verkoopt beter.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;371647]\r\nHele harde schijf wissen is meestal makkelijker, omdat je dan niet in alle hoeken en gaten hoeft te zoeken of er toevallig nog iets is achtergebleven. Daarna windows even opnieuw installeren, dat verkoopt beter.[/QUOTE]\r\n\r\ndat het beter verkoopt is zeker, of het makkelijker is hangt er vanaf hoeveel jij moet wissen\r\nen hoelang een nieuwe instal met alle drivers etc duurt.\r\nals het een beetje overzichtelijk staat zou ik kiezen voor alleen documeneten wissen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...