Ga naar inhoud

Bij branden met Nero van een cdr worden alleen schrijfsnelheden vanaf 16 maal getoond


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn probleen is deze:\r\nStel ik brand een muziekcd (cd-r) in Nero dan staat bij de opties alleen branden\r\nvanaf 16 maal en hoger weergegeven. Terwijl ook lagere brandsnelheden mogelijk \r\nmoeten zijn:bv 4 maal en 8 maal. \r\n\r\nHet schijnt dat men wat moet veranderen in het Register van Windows (XP)\r\nmaar wat !!!.\r\n\r\nAlle tips zijn welkom.
Link naar reactie
Mijn vraag is kennelijk niet helemaal duidelijk overgekomen. \r\n\r\nIk brand regelmatig muziekcd\'s (CDr\'s) in Nero Express. Bij het brandmenu aangekomen kan men\r\nlinks de opties voor de brandsnelheden te voorschijn klikken. Men ziet dan de opties vanaf 16 maal.\r\nDus men kan alleen branden vanaf die snelheid terwijl ook lagere snelheden mogelijk moeten zijn zoals \r\n2 maal, 4 maal, 8 maal. Deze snelheden staan echter niet aangegeven in het menu.\r\nBij het branden van een CDrw staan de lagere snelheden wel aangegeven.\r\nMijn wens is om ook een CDr met die lagere snelheden te branden in Nero Express.\r\nMaar hoe !!!\r\n\r\nAanpassingen in het register ???\r\n\r\nAlle tips zijn welkom.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...