Ga naar inhoud

Land van herkomst


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIs het mogelijk om je land van herkomst te verhullen?\r\nBen ook benieuwd of het mag, zou haast denken van niet, maar ben gewoon benieuwd of het kan.\r\nWaarom???\r\nNou, ik wil graag op [url]www.abc.com[/url] de nieuwe afleveringen van Lost kijken (duhh wie niet???). Alleen ziet de site dat ik uit Nederland kom en laat mij dus niet toe...\r\nAls deze vraag niet gesteld had moegen worden.... sorry modje!!!
Link naar reactie
Land van herkomst hangt vast aan je IP adres. Die is weer afhankelijk van je provider en die bevindt zich in Nederland. Niet iets wat je kunt wijzigen.\r\n\r\nEen proxyserver zou kunnen, maar als de site het goed doet (en dat lijkt me het geval, met abc als groot mediabedrijf), dan zijn die ook allemaal geblokkeerd. Je kunt het proberen, maar ik verwacht niet dat het gaat werken.\r\n\r\nMaarre...je kunt de nieuwste afleveringen van Lost toch ook wel ergens anders vandaan toveren, toch?
Link naar reactie
[quote=D de G;368728]een proxy server zou idd een goed idee zijn, maar helaas weet ik niet wat dat is:D![/quote]\ndie vind je hier\n[URL]http://www.proxy4free.com/page1.html[/URL]\neen amerikaanse uitzoeken en hier invullen :\n \nrechtermuis op internet explorer\neigenschappen\nverbindingen\nLANinstellingen\nproxyserver aanvinken\nen het IP adres en poort invullen\nok
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...