Ga naar inhoud

geluidskaart installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo ik heb overal gezocht maar kan maar niet vinden welke ik moet hebben\r\nik heb geen geluid op mijn computer dus moet ik eerst de geluidskaart installeren\r\nik weet dat ik een Intel 945GZ 775i945GZ nodig heb van asrock maar welke is de goeie want ik zit nu 1tje te downloaden van een half uur en die is nu pas op 50% dus ik denk niet dat het de goeie is zou iemand mij zo snel mogelijk kunnen helpen\r\ngroetjes rik
Link naar reactie
het gaat niet echt als een speer... ik had eerst mijn pc geformateerd alleen ik heb iets fout gedaan bij de installatie en heb bijna alle geheugen op de H: schijf gezet en op de C: schijf staat 3gig daarvan is al 2.4gig op dus nog maar 600mb over maar ik kan mijn pc niet meer opnieuw formateren omdat hij dan een fout aan geeft met iets van volume had het eerst ook maar weet niet meer wat ik toen had gedaan om het goed te krijgen dus als iemand mij zou kunnen helpen met formateren en dan zou kunnen uitleggen wat ik fout had gedaan met dat geheugen en hoe ik alles op de C: schijf krijg \r\n\r\nohja de schuifregelaars staan er niet dat had ik al als eerste gekeken\r\n\r\ngroetjes rik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...