Ga naar inhoud

help


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goededag\r\n\r\nik heb een vraag \r\n\r\nik heb een computer van iemand gekregen nouy is het volgende probleem:\r\n\r\nals ik de computer opstart dan duur het ongeveer 25 minuten dat alles werkt maar als het werkt duurd het 2 minuten dat ik iets te krijg te zien . \r\n\r\nals ik op de muis druk om een programma wil openen dan duur het 10 minuten en als ik internet op wil duur het erg lang dat die is op gestart , maar dan heb ik systeem herstel gedaan , nou dat duurde ongeveer zo lang ik starte om 22:00 uur savond en hij was pas om 8:45 op 80 procent en hij was om 12:00 uur klaar , maar toen heb ik een andere hardisk gepakt , ben ik wondows zelf aan het instaleren nu is hij nog steeds bezig omdat ik om 12:00 uur heb gestart en het is nu 13:00 op 71 % van de 100% maar dan zit hij nog in de setup programma\r\n\r\nde computer is een hp pavilion 720.nl \r\nwindows xp \r\n256 mb geheugen\r\n1.1 ghz\r\n\r\nde computer heeft het altijd goed gedaan , ik heb het zelf gezien , maar zins vrijdag is hij heeeeeeeeeeeeeeel erg traag \r\n\r\nkan het aan de processor liggen ? hoe herken je dat het kapot is ?\r\nkan het aan de geheugen liggen ? hoe herken je dat het kapot is ?\r\n\r\ndus kom maar op met de antwoorden \r\n\r\ngroetjes nemo het visje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...