Ga naar inhoud

Kan map niet openen vanuit Photoshop etc..


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende map op mijn pc: d:/website/\r\n\r\nVia Windows (XP) verkenner kan ik deze map openen. Ik kan de map echter niet via een programma zoals Adobe Photoshop benaderen. Ik zie dan alle mappen die op de d-schijf aanwezig zijn, behalve de map \'website\'.\r\nWanneer ik de cursor enige tijd op de map \'website\' houdt, komt er de omschrijving \"SmartFTP favorites namespace\" te staan.\r\nBij de overige mappen geeft hij gewoon aan hoeveel bestanden erin staan etc... als ik er met de cursor op ga staan.\r\n(Ben ik nog te volgen??)\r\nIk heb al in het programma SmartFTP gekeken, of ik daar iets kan vinden, maar helaas!\r\n\r\nWeet iemand hoe ook via een programma als photoshop weer bij de betreffende map kan komen?
Link naar reactie
Welke versie van SmartFTP heb je?\nMaak een nieuw map met de naam website_new en kopieer alles uit de map website naar de nieuwe map.\n\nDeinstalleer SmartFTP en installeer [URL=\"http://www.smartftp.com/download\"]Versie 2.5[/URL] eens.\nDaarna kun je dan de map website_new hernoemen naar website en het nogeens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...