Ga naar inhoud

Pictogrammen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de FAQman van computeridee al div. keren de onderstaande vraag gesteld maar krijg geen antwoord. Ook van het HCC forum krijg ik geen oplossing, dus ga ik het hier proberen.\r\n\r\nAls ik een site bezoek van b.v. de Abn/Amro of de ING of een ander bedrijf en deze toevoeg in Internet Explorer als favoriet komen ze daar keurig te staan met hun eigen bedrijfspictogram. Als ik vervolgens van deze favorieten een snelkoppeling op mijn buroblad plaats veranderdt het bedrijfspictogram in het pictogram van Internet Explorer en is niet te veranderen in een ander pictogram.\r\nAls ik een istallatie cd of een muziek cd in het cd/rom station doe en ik ga naar verkennen krijg ik bij alle programma´s of muzieknrs. die daarop staan ook Internet Explorerpictogrammen i.p.v de daarbij behorende pictogrammen.\r\nDoe ik de cd´s in een andere pc dan zie ik wel de juiste pictogrammen:o\r\nWeet iemand een oorzaak.
Link naar reactie
Vreemd. Dat werkt hier immers prima...\r\n\r\nWat ik doe:\r\n- Maak eerst vermelding in \'favorieten\' voor betreffende site.\r\n- Verklein het Internet Explorer venster zodat ik iets van bureaublad kan zien.\r\n- Sleep de vermelding uit het menu favorieten naar het bureaublad.\r\n- Rechtsklik op pictogram op bureaublad > eigenschappen.\r\n- Instellen als alleen-lezen.
Link naar reactie
[QUOTE=TJK;365300]Ik stel bijna iedere dag deze vraag aan de FAQ-man[/QUOTE]Denk je dat je hier wel antwoord zou krijgen, als je iedere dat dezelfde vraagzou stellen? ;)\r\n\r\nAls ik \'t doe op de manier die ik eerder beschreven hebt, lukt het wel. Als ik via Nieuw -> Snelkoppeling een snelkoppeling aanmaak mag ik echter het pictogram niet wijzigen (foutmelding die je zelf ook eerder al bent tegen gekomen).\r\n\r\nHet pictogram moet dus door slepen-en-neerzetten gelijk goed zijn. Daarna op alleen-lezen instellen. Pictogram handmatig aanpassen mag blijkbaar niet.
Link naar reactie
[quote=TJK;364144]I\nAls ik een istallatie cd of een muziek cd in het cd/rom station doe en ik ga naar verkennen krijg ik bij alle programma´s of muzieknrs. die daarop staan ook Internet Explorerpictogrammen i.p.v de daarbij behorende pictogrammen.\nDoe ik de cd´s in een andere pc dan zie ik wel de juiste pictogrammen:o\nWeet iemand een oorzaak.[/quote]\n\nKijk eens bij de eigenschappen van het station:\n(rechtsklik op station > Eigenschappen)\nStaat daar dat er automatisch moeten worden afgespeeld in IE misschien?\n\n[ATTACH]11880[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...