Ga naar inhoud

Gebruik verkeerde DVD's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=sullio;364389]Trouwens , als ik een systeemherstelpunt aanmaak vlak voor update firmware, kan ik dan indien mijn brander helemaal niet meer werkt ;-( de update van de firmware ongedaan maken als ik terug ga na het herstelpunt vóór update ?[/QUOTE]\r\nNee. een firmware update is de update van een \"[I]programma[/I]\" dat in een (bv Flash memory) chip in de brander zit, en daar heeft Windows niets mee te maken.
Link naar reactie
Yes, de firmware is ge-updated en het werkt weer als een speer ! Ging inderdaad vrij simpel en werd duidelijk uitgelegd.\r\nWat ik alleen wel vreemd vind, is dat mijn DVD-rw-station nu \'D\' is en mijn DVD-rom-station \'E\' is terwijl dat vóór de update andersom was wat vlgs mij ook gebruikelijk is.... Maar goed , zoals gezegd kan ik ook mijn dvd 16x nu branden.\r\n\r\nIedereen bedankt voor de tips en trucs :-) \r\n\r\nGr Sullio
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;364496]Wat ik alleen wel vreemd vind, is dat mijn DVD-rw-station nu \'D\' is en mijn DVD-rom-station \'E\' is terwijl dat vóór de update andersom was wat vlgs mij ook gebruikelijk is...[/QUOTE]\r\nDie kan je in schijfbeheer weer omwisselen. Moet je wel één van de twee even een hogere letter geven, want er kunnen geen twee drives dezelfde letter hebben.\r\n\r\nNou, dan heb ik dus gewoon geluk gehad dat die 16x wel gebrand kunnen worden op mijn 8x recorder.\r\nIk denk eigenlijk dat bij de twee eerdere reparaties van het onopgeloste probleem dat de vorige eigenaar met mijn recorder had, een firmware upgrade is uitgevoerd door de shop. :cool:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;364581]Die kan je in schijfbeheer weer omwisselen. Moet je wel één van de twee even een hogere letter geven, want er kunnen geen twee drives dezelfde letter hebben.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk wilde dat net doen, maar toen kreeg ik de waarschuwing \"dat als ik dat zou wijzigen sommige programma\'s niet meer zouden werken\". Zit die kans er in dat het wijzigen van die letters problemen oplevert ?
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;364584]Ik wilde dat net doen, maar toen kreeg ik de waarschuwing \"dat als ik dat zou wijzigen sommige programma\'s niet meer zouden werken\". Zit die kans er in dat het wijzigen van die letters problemen oplevert ?[/QUOTE]\r\n\r\ndat gaat over het volgende:\r\nstel jij hebt in een programma een verwijzing staan naar brander D\r\njij hernoemt de brander naar E , dan klopt die verwijzing niet meer.\r\n\r\nmaar het zal hier idd niet veel uitmaken, omdat zowel D als E een dvd brander blijven.\r\nhet probleem is over het algemeen met harde schijven groter\r\nlet er maar eens op hoeveel progs een verwijzing hebben naar een harde schijf.
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;364619]Het E en D station zijn kwa naam inmiddels probleemloos omgewisseld. Alles werkt (nog steeds ;-) ) oke ! \r\n\r\nBedankt voor jullie hulp.\r\n\r\nGr Sullio[/QUOTE]\r\n\r\nNou Sullio dan is het toch fijn dat het probleem is opgelost. Weer een probleem opgelost via Computer-Idee met al zijn deskundigen.\r\n\r\nGroet Weetniet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...