Ga naar inhoud

Programma installeren in 1 omgeving


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wanneer ik als admin een programma installeer in mijn eigen omgeving, is dit ook in de omgeving van de overige huisgenoten te zien, inclusief snelkoppeling. Dat wil ik eigenlijk niet.\r\nHoe kan ik dus in mijn eigen omgeving programma\'s installeren zonder dat die in de programmamap en/of het bureaublad van mijn huisgenoten is te zien?\r\n\r\nKan ik ook inmiddels geïnstalleerde progamma\'s aanpassen?\r\n\r\nDank voor julie reactie alvast. groet Arjan
Link naar reactie
Hallo a.broers, ik begrijp niet helemaal jouw antwoord. Ik installeer juist onder mijn account (en ben tevens administrator). En juist dan worden de programma\'s bij alle gebruikers zichtbaar, incl. snelkoppeling.\r\n\r\nIn documents and settings kon je onder xp schuiven van alle gebruikers naar je eigen account. Onder Vista lukt me dat niet. Sterker nog, ik kan documents and settings niet vinden binnen Vista. Of is er nu een andere benaming voor?\r\n\r\nGroet Arjan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...