Ga naar inhoud

Configuratie Word 2007


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ben verhuisd van een forum en kom er niet uit met mijn vraag.Wie kan mij nu helpen? Lees al jaren Computer Idee en had problemen en daarin werd vermeld dat je zo werd geholpen. Wacht al een week op antwoord maar niemand weet het kennelijk,\r\nIk heb Microsoft Word 2007 en wanneer is \'s morgens opnieuw opstart en Word of exel wil gebruiken geeft hij steed Miceosoft Ofiice Enterprise wordt geconfigureerd zou ik graag anders willen hebben. Dit duurt geruime tijd. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\nEgbert
Link naar reactie
Ik heb alleen ervaring met Office2000, ouder dus. Daarin zit die functie ook, maar komt slechts zelden in werking, hoofdzakelijk na een nieuwe update ofzo. \r\nHet lijkt mij dat er een onderdeeltje niet helemaal goed geïnstalleerd is zodat office\"zoekt\" naar zijn eigen wortels (hoewel het dan normaliter om de CD zou moeten vragen).\r\n\r\nIk vermoed dat ook in moderner office, als je de installatie-CD insteekt, een optie wordt gegeven \"office repareren / herstellen in oorspronkelijke staat\" en dat zou ik in ieder geval eens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...